Spørgsmål

max hastighed på 300/60

Hej.

Har 300/60 mbit coax, når jeg ser på hastighed ved abonnement, men så står der neden under Max hastighed 60/2  og det er det jeg ca for ved test, nogen der ved hvorfor Max 60/2 og ikke 300/60.

8 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +5

Hej.

Har 300/60 mbit coax, når jeg ser på hastighed ved abonnement, men så står der neden under Max hastighed 60/2  og det er det jeg ca for ved test, nogen der ved hvorfor Max 60/2 og ikke 300/60.

:slight_smile: Hej hvis der stå din maximum hastighed er 60\2 Mbit må du gå ud fra det er den hastighed som er tilgængelig, og du så kan opnår lige pt.  

Jeg vil anbefalede dig, lige at kontakte youSee Kundeservice på 70704040. 

Og høre for yderligere. Om der forligger en fejl. Kunne tyde på dette.

God dag- 

Omdømme 7
Badge +7

Hvad får du ved en hastigheds måling? 

Omdømme 2
Badge

Hvad mener du ?

Der hvor der står Bredbånd står der 300/60, men der hvor der står Maximum hastighed står der 60/2 ?

Ja lige præcis, det er sådan det står🙂

Bredbånd 300/60 Mbit, Coax

Skift hastighed

Maximum hastighed: 60/2 Mbit

Omdømme 2
Badge

Lyder underligt, ville helt klart kontakte Yousee og høre hvad de har at sige…

Ingen mening at betale for noget man ikke kan få...

Har lige lavet en ny test, nu viser den 230 mbit i morges var det 56 mbit🤔 må nok hellere lige ringe til youSee🙂

Omdømme 6
Badge +5

:slight_smile: På de hastigheder, der vælges og man kan få hos youSee. eller man har valgt stå der jo maximum denne hastighed man har valgt. eller få hvis den er 360\ 60 Mbit som valg er  maximum præcis 300\ 60 Mbit. Er  man så for vis et procent oveni den valgte hastighed  er jo blot heldigt. Du kan prøve at taste fra  fem forskelige hastigheds målinger. og du få givet også 5 forskellige resultater.  Resultaterne er forskellige fra test til test, alt efter hvilken server testen. bliver foretaget på. F.eks. kan en hastigheds test på en server i Jylland, give et anderledes resultat end et på Sjælland. Så  Konklusionen må være kan du vælge 300\ 60 må maximum så være samme-  Hvis der så stå under valgte hastighed 60/2 ville .jeg nok kontakte Kunde service få yderligere forklaring-  

God dag-  

Besvar