Det er utroligt sådan et stort selskab ikke har en enkel måde hvorpå brugeren kan blive ringet op, når man ikke kan komme igennem til kundeservice og det drejer sig om muligvis at opsige sit abn. - efter mange, mange år som trofast TDC-kunde.
Hvis nogle TDC-ansatte ser dette, kani måske formidle jeg bliver ringet op? Det er det eneste jeg har behov for og nu har jeg søgt efter et link til dette formål i 10-15 min.. :-/
Da dette vel er en "offentlig tråd", kan jeg jo ikke engang skrivee mit mobilnummer her.
Fantastisk kundeservice...!
Hilsen
M
hej Anastacia.
det kan måske være lidt svært at komme igennem,prøv link her og se om det kunne løse dit problem.
mvh.2515
det kan måske være lidt svært at komme igennem,prøv link her og se om det kunne løse dit problem.
mvh.2515

Hej Anastacia
du er desværre ikke et enestående tilfælde
Jeg har, uden held, i 2 dage forsøgt at komme igennem til 70703030
3. gang er lykkens gang - idag kom jeg igennem Hurra
men glæden var kort - "du er nu nummer 28 i køen"
du er desværre ikke et enestående tilfælde
Jeg har, uden held, i 2 dage forsøgt at komme igennem til 70703030
3. gang er lykkens gang - idag kom jeg igennem Hurra
men glæden var kort - "du er nu nummer 28 i køen"
Omdømme 1
Hej
For det første er der ikke nogen tdc-ansatte der ser dette, forfdi det er en brugerforum.
Fordet andet er det ike særligt venligt over for andre kunder skrive med store bogstaver som du har gjort i overskriften. Man skal være varsom med at bruge store bogstaver på internettet, for det opfattes af andre internetbrugere, som om du står og råber på et gadehjørne. Det er bedre at bruge fed skrift eller kursiv, hvis man vil lægge tryk på det man skriver.
For det tredie må du slet ikke skrive personlige oplysninger i forum, men det har du sikkert set, da du er nyoprettet bruger.
For det fjede kan jeg ikke forstå, hvorfor man ikke sætter et forsæg i kategorien om at man ønsker sig en mulighed for at få lov til at opsige et abb. via tdc's webside, i stedet for at beklage sig over at det ikke er muligt.
For det femte synes jeg det er et fantastisk kundeservice. Dem der sidder der kan jo ikke gøre for at der nogle gange er lang ventetid.
For det sjete, har tdc fået pålagt ikke at ringe til deres kunder, med mindre du har givet din fuldmagt til at de må gøre det. http://privat.tdc.dk/kontakt/servicetjek/
For det første er der ikke nogen tdc-ansatte der ser dette, forfdi det er en brugerforum.
Fordet andet er det ike særligt venligt over for andre kunder skrive med store bogstaver som du har gjort i overskriften. Man skal være varsom med at bruge store bogstaver på internettet, for det opfattes af andre internetbrugere, som om du står og råber på et gadehjørne. Det er bedre at bruge fed skrift eller kursiv, hvis man vil lægge tryk på det man skriver.
For det tredie må du slet ikke skrive personlige oplysninger i forum, men det har du sikkert set, da du er nyoprettet bruger.
For det fjede kan jeg ikke forstå, hvorfor man ikke sætter et forsæg i kategorien om at man ønsker sig en mulighed for at få lov til at opsige et abb. via tdc's webside, i stedet for at beklage sig over at det ikke er muligt.
For det femte synes jeg det er et fantastisk kundeservice. Dem der sidder der kan jo ikke gøre for at der nogle gange er lang ventetid.
For det sjete, har tdc fået pålagt ikke at ringe til deres kunder, med mindre du har givet din fuldmagt til at de må gøre det. http://privat.tdc.dk/kontakt/servicetjek/
- Personlige oplysninger er blevet camoufleret. Dette gøres for at beskytte den enkelte bruger mod misbrug af personlige oplysninger, samt alle forum brugere imod interessen fra diverse svindlere, som høster sådanne oplysninger /MajaH
tdc hombox så jeg kan komme på trådløs har i dag en tdc box
de sagde at i ville sende en tdc homebox
Hilsen jørgen erichsen
xxxxxxxx-xxxxxxxx
Omdømme 1
Hej Jørgen
Jeg syns du skal læse svarene der er givet i denne tråd.
Jeg syns du skal læse svarene der er givet i denne tråd.

Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.