Spørgsmål

Kan ikke logge ind på 3890V3 i bridge mode

Jeg prøvede at logge på min 3890V3 i bridge mode.  (På 192.168.100.1)

Login-promptet kommer fint, men den påstår at brugernavn/password er forkert.

Det er forbavsende, da jeg aldrig har ændret det oprindelige password, og det min browser husker, og som jeg også har prøvet at indtaste direkte, er netop det oprindelige password, som det står på etiketten på modemet.

Hvad foregår der?  Har vi fået ny, fejlbehæftet, sw?

Heldigvis virker modemet stadig som det skal.

Denne tråd kan ikke kommenteres

5 Kommentarer

Prøv x antal gange, eller slet dine midlertidige internetfiler. Problemet er set af flere og kan muligvis skyldes en ændring i loginfunktionen (som vil fejle, hvis den bruger en gammel midlertidig fil).

Prøv x antal gange, eller slet dine midlertidige internetfiler. Problemet er set af flere og kan muligvis skyldes en ændring i loginfunktionen (som vil fejle, hvis den bruger en gammel midlertidig fil).

Tak for forslaget.  Det ser dog ikke ud til at virke.  Jeg har også prøvet med en anden browser, uden held.

Omdømme 7
Badge +7

Hej @JesperDybdal 

Jeg håber du fik det løst!😊

Hvis ikke eller til andre der måtte læse med, så kan det måske hjælpe at nulstille routeren på den lille resetknap. 

Ha’ en god dag.

Jeg håber du fik det løst!😊

Hvis ikke eller til andre der måtte læse med, så kan det måske hjælpe at nulstille routeren på den lille resetknap. 

Hej Kasper,

Jeg fik det ikke løst, men jeg har heller ikke prøvet at nulstille modemet.  Det gør pt. det jeg har brug for, nemlig bridge mode, og jeg vil ikke risikere at gøre noget der ødelægger det.  Forummanden skrev jo at andre har set det også, så mon ikke nogen finder og retter fejlen i en overskuelig fremtid?

Mvh Jesper

Jeg oplevede det selv i forbindelse med den seneste firmwareopgradering (ikke den nye nuuday-firmware). Efter nogle forsøg kom jeg ind (jeg genstartede bl.a. modemmet). Jeg har ikke nok data til at sige hvorfor (jeg er ret ny på det modem, så jeg er kun ved at lære alle dets særheder at kende 😀).

På daværende tidspunkt havde jeg heller ikke ændret det medfølgende kodeord, så det har vi tilfælles. Spørgsmålet er så om samme tilfældighed gælder andre med problemet.