jeg vil gerne ringes op nu, hvis jeg skal blive ved at være kunde hos jer

se overnnævnte

Denne tråd kan ikke kommenteres

25 Kommentarer

jeg vil gerne ringes op nu.

jeg vil gerne ringes op nu xxxxx289

/Redigeret af Forum-teamet: Slørret telefonnummet

Omdømme 7
Badge +7

Dette er et brugerforum. Der er kun en kontakt til You See i dag, der kan skrives på deres FB side. https://www.facebook.com/youseedanmark/?ref=page_internal Kundeservice er lukket indtil i morgen.

Du bedes slettet dit nummer. Det er som det fremgår ikke tilladt. Det er heller ikke på FB tilladt at skrive personlige oplysninger offentligt.

Omdømme 5
Badge +1

Tænker mere på, om det er en troll? Bliver ikke beskrevet hvorfor, at indehaveren af indlæg vil ringes op? Korrekt beskrevet radiomanden. Private oplysninger må ikke oplyses på forum. Står klart og tydeligt beskrevet på formular. Alligevel forstår jeg ikke folk bliver ved med at dele oplysninger på forum. Har gjort det en gang for meget. Hvorpå, at det blev slettet. Der står heller ikke beskrevet, om der er bestilt eller tid til opringning fra yousee. Det er nærmere. I Command! Tvivlen må komme indehaveren til gode.

Omdømme 7
Badge +7

Ved ikke hvad det er for en person, men det er da fjollet at skrive at man ønskes at blive ringet op på et tidspunkt på dagen hvor det på ingen måde er muligt. Det er jo nemt nok at finde ud af hvornår det er muligt, og at man i det tidsrum kan bestille et opkald.

Omdømme 7
Badge +3

Hej, men hvad sker der mon, hvorfor er telefon nummert ikke blevet slettet? Jeg kan ikke se Yousee folkene har svaret på noget på Facebook og de tilsyneladende ikke set det her...

Omdømme 7
Badge +7

Det undrer også mig at der er skrevet et nummer, for det er da ikke til at overse at det ikke er tilladt. Der var tid til at det kunne blive slettet. Personen har ikke skrevet noget på FB, hvor det jo er muligt at få input fra You See, men der haves måske ikke en profil der.

Omdømme 7
Badge +3

Men det jeg undres over, jeg kan med iPaden ikke se de svar Yousee support idag har skrevet på Facebook...

Omdømme 7
Badge +7

Det skulle du da gerne kunne når der er logget ind.

Omdømme 7
Badge +3

Men det kan jeg ikke, heller ikke i dag…

Omdømme 7
Badge +7

Hvordan med andre enheder.?

Omdømme 7
Badge +3

Med computeren virker det, først da jeg så de havde svaret, men nu bruger jeg mest iPaden.

Omdømme 7
Badge +7

Yderst underligt at der ikke indlæses den samme side, det har jeg ikke været ude for på mine enheder.

Omdømme 5
Badge +1

Med computeren virker det, først da jeg så de havde svaret, men nu bruger jeg mest iPaden.

Du skal sikkert bare slette cachen på browseren

Omdømme 7
Badge +3

Jeg bruger ingen browser i iPaden og det virker på alle andre Facebook sider, på Yousee FB ser jeg spørgsmålene, men bare ingen svar…

Omdømme 7
Badge +7

Kan svarene ses på dette link. https://www.facebook.com/youseedanmark/community/?ref=page_internal

Omdømme 7
Badge +3

Nej, der skrives jeg skal logge ind, men jeg kan kun læse på FB ved brug af Facebook appen, eller hvis jeg bruger PCen. Men jeg har nu fundet en måde, hvis jeg klikker på Kommentar, kan jeg se hvad andre har skrevet, men ellers ser det ud til ingen svar er postet.

Omdømme 5
Badge +1

Jeg bruger ingen browser i iPaden og det virker på alle andre Facebook sider, på Yousee FB ser jeg spørgsmålene, men bare ingen svar…

Så er du den eneste der kan browse uden en browser, sikker på du ikke bruger Safari som er default.

https://support.apple.com/en-us/HT201265

Omdømme 7
Badge +3

Jeg tror vi snakker forbi hinanden… :)

Når jeg skriver her bruger jeg Safari browser, men bruger jeg Facebook bruger jeg en APP, det vil jeg ikke kalde at browse… men nok om det, jeg kan af omveje godt læse i Yousee FB, men det er nu bare anderledes end i de sidste mange år…

Omdømme 7
Badge +7

Nej, der skrives jeg skal logge ind, men jeg kan kun læse på FB ved brug af Facebook appen, eller hvis jeg bruger PCen. Men jeg har nu fundet en måde, hvis jeg klikker på Kommentar, kan jeg se hvad andre har skrevet, men ellers ser det ud til ingen svar er postet.

Ja, der skal klikkes på kommentarer for at se dem, det er logisk.

Omdømme 7
Badge +3

Ja, men hos mig står der i feks. ikke 2 kommentarer der står bare Kommentar, selv om fem andre har skrevet en kommentar…

Omdømme 7
Badge +7

Sådan ser det ud på Telefonen både den ene og den anden måde åbner for at se svar.

Omdømme 7
Badge +3

Som jeg har sagt nogle gange kan jeg ikke se de der 2, 1, 9 kommentarer, der står intet.

det kan jeg først når jeg trykker på Kommenter, men har nu fundet ud af det samme gælder andre sider, så noget må være galt hos mig.

Omdømme 5
Badge +1

Undrer mig over, at der stadig ikke er kontakt til indehaveren af indlæg? Erkender, at jeg selv har publiceret indlæg, som var ligegyldig info. Alligel har jeg besvaret eget indlæg. Uanset misforståelser og andet. 

Omdømme 7
Badge +7

Han er sikkert blevet tosset over at han ikke kunne få sin vilje, men det er nu ikke muligt at få en opringning når dem der kan gøre det er gået hjem. Klokken var få minutter i 18:00.