Spørgsmål

Ingen Internet i flere uger - og forventet færdiggørelses tidspunkt flytter I hver uge siden 21. august!!

• 29 september 2020
  • 1 kommentar
  • 68 visninger

Jeg ved snart ikke hvad jeg skal stille op vi er uden Internet og det har ikke virket i flere uger - arbejder hjemme fra samt har en virksomhed på adressen. Det har stået på i flere uger og den generelle fejl er meldt hos YouSee den 21 august 2020, og efter 19 status opdateringer hedder den nye dato fredag den 2. oktober 2020. Det er das helt ufatteligt at man ikke kan løse et sådant problem hurtigere, eller som minimum informere de berørte kunder om hvad der er problemet og hvorfor det tager så lang tid.  

Vi har fået en “Nødpakke” med 100 GB som løb tør efter et par dage. Efter flere henvendelser til support hvor man lovede at fylde den op fik jeg i går at vide efter en ny henvendelse at det kunne man ikke men jeg kunne hente en ny nødpakke - det kommer vi så nok til en del gange nu. 

Jeg har selv en virksomhed hvor jeg er ledelsen - jeg ville aldrig behandle mine kunder på denne uprofessionelle måde.  

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Tommy Larsen 

Først og fremmest velkommen på YouSee Forum. 

Jeg er ked af at læse, at I er berørt af en generel driftsforstyrrelse i området:disappointed:

Der er desværre ikke meget som brugerforummet eller jeg kan gøre herfra, men det er godt, at du får en nødpakke, så har trods alt har signal indtil fejlen er rettet. 

Jeg vil ønske dig en god dag. 

Besvar