Spørgsmål

Hvordan kobler jeg min MyBook LIve til Sagem Fast 3980

Jeg har fået Router SAGEM FAST3890V3 og har koblet min MybookLive i port 3, jeg kan se den i kontrolpanelet på PC’en, men jeg kan ikke logge ind på den med den sædvanlige iP adresse. Skal jeg Konfigurerer/registere IP-adressen for MYBookLive et eller andet sted ? 

Håber på lidt hjælp for YOUSEE har bestemt ikke været til nogen hjælp tværtimod har spildt 2*45 min. til ingen verdens nytte :(

6 Kommentarer

Badge

Gå ind i routeren og der finder du nem din rigtige IP adresse, prøv at se her:
(ny router-software: Swan)

Hejsa, tak for det men den vises slet ikke i LAN port 3 hvor den er sat i. Skal LAN port 3 åbnes på en eller anden måde ?

mvh

Erling

Badge

Det har ikke været nødvendigt for mig, men så må du nok have fat i en der er mere router-kyndig.

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Erling_Aaes 

Fik du løst det? :relaxed:  

Hvis ja, skriv gerne løsningen, så vi kan få den markeret som bedste svar og dermed sat løstning på denne tråd. 

Rigtig god dag.

Hej Kasper,

Nej, som du kan se i tråden så blev det ikke løst.

mvh

Erling

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Erling_Aaes 

Jeg var spændt på at høre om du havde fået det løst i mellemtiden - vi vil jo gerne have tråde med løsninger i, til gavn for trådstarter og andre, der måtte kigge forbi med samme problemstilling:relaxed:  

Et andet forslag kan være at du nulstiller routeren via knappen bag på indtil modemmet genstarter. Herefter bør du i hvert fald kunne logge ind med den information, der står på selve modemmet. 

God weekend :relaxed:

Besvar