Svar

Hastigheds garanti ?

Hej Forum,

Jeg har en 400/60 Coax forbindelse. Om morgenen inden kl 0800, ligger jeg for det meste i de forskellige speed tests på det jeg betaler for. Så snart folk står op, og specielt om aftenen, ligger jeg helt ned til 80 i download, indtil jeg går i seng.

Det virker som om udstyret er super over provisioneret.

Jeg har desuden alt wifi i Yousee’s router slået fra, og kører cat6 til alle maskiner.

Jeg har ikke rigtigt kunne finde noget om nogen hastigheds garantier, men oplever andre i får under 25% af det i betaler for ?

Rigtigt god aften

Christian

icon

Bedste svar af lordfynbo 18 april 2020, 22:26

:slight_smile: Som Slangefar skriver er det en mulighed, at for hastigheden påvirkes at mange er hjemme i øjeblikket.  

Mærker ikke det store selv mener min hastighed er stabil hele tiden. 

Er en link hertil  langsom, eller ustabil forbindelse. Hvis dette er brugbart                                                                                                                                       https://kundeservice.yousee.dk/bredbaand/loes-problem/daarlig-forbindelse/tringuide

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Vi er mange som arbejder hjemme i denne tid. 

Vi er mange som arbejder hjemme i denne tid. 

Tak for input, du har nok delvist ret, tænkte bare når det også er tilfældet her en lørdag aften, at det ikke kun var det :)

Omdømme 7
Badge +7

Før Covid-19 var peak time her 16-22 på hverdage. Nu er det peak time hele tiden (8-24) og vi får heller ikke den mulige hastighed. 

Omdømme 5
Badge +5

:slight_smile: Som Slangefar skriver er det en mulighed, at for hastigheden påvirkes at mange er hjemme i øjeblikket.  

Mærker ikke det store selv mener min hastighed er stabil hele tiden. 

Er en link hertil  langsom, eller ustabil forbindelse. Hvis dette er brugbart                                                                                                                                       https://kundeservice.yousee.dk/bredbaand/loes-problem/daarlig-forbindelse/tringuide

Besvar