Spørgsmål

Hacking af mailadresse

Omdømme 3
Badge

Hej. Min mailadresse er siden den 18. september blevet lukket for afsendelse af mail af YoySee på grund af, at min mail adresse er blevet hacket.

Hvad kan YouSee gøre for at afhjælpe dette store problem?

Har andre samme problem? Flere tusinde skulle være berørt.

Mvh

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6

Det er første gang jeg hører om at folk faktisk skulle have fået hacket deres mail konti.

Et stunt jeg har hørt mere om er at de spoofer ens mail adresse, det oplevede jeg selv dengang jeg var hos CyberCity, fordi at jeg pludselig modtog en spam mail der indeholdt min egen mail adresse, men et kig i tracen af mailen afslørede hurtigt at den var sendt fra en udenlandsk mail server.

Men det du kan prøve at spørge YouSee er om du kan få en ny anden mail konto i stedet for og derved også få oprettet dig en ny og helt anden mail adresse, den slags har i hvert fald været mugligt hos andre internet udbydere jeg har prøvet igennem tiderne.

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Tikkie 

Du skal have fat i YouSee support, som giver dig en vejledning du skal følge og herefter kan din mailkonto genåbnes. 

Kontakt support

Omdømme 3
Badge

Hej Kasper

Jeg har kontaktet kundeservice hver gang og har fået åbnet for at sende.

De har endnu ikke kunne oplyse mig om, hvad der er foregået.

Så ,  jeg ved ikke snart, hvad jeg skal gøre.

Mvh

Omdømme 6
Badge +5

:slight_smile: Ja Den er lidt Twiggy, Persen M 

Er jo  ofte en mail, der lander i ens. mailboksen som kan være. en virus eller desværre en bandit som af denne vej for adgang til ens pc eller data .Eller en som for personlige oplysning osv koder og Bankkonto osv.  

Du kan sågar være, så uheldig at det blot, er en cookies fil der kan henvise til en side som indeholder virus og desværre også hacker. Selve Cookiesen kan kun indeholde tekst. Så kan godt være svært med det. blote øje nogen gange at gemmeskue en snydemails de hacker bliver desværre dygtigere. :slight_smile: 

Måske du kan sende en mail til Kasper. Tikkie og han kan hjælpe dig videre.

God dag-       

Besvar