FYLDT MED FEJL Det sagem fis

Badge

Ved ikke helt for hvor skal starte men prøver dog! 

Har igenmmen Antenne forening Udelukket kunne få TDC/Yousee og ja! det er bare det værste alt koster bare ekstra for hver en lille ting, Men i det så får jeg så også selv log til at logge på min Sagem interface hver gang den lige genstarter eller der en opdatering, Så skal jeg nemlig ind og ændre Nave og koder på mit Wifi så det stemmer overens med det gamle navn, ellers skal jeg til at ændre alt opsærning

til wifi Kamera + Dørklokke 

til 11 Google Home enhedner

33 Phillips pære

2 Ps4. 

4 TV. Bærbare, tablets, stationære osv osv osv! 

Fordi det pis ikke gemmer sine oplysninger, 

efter den har gjort det 10 gange på 6 uger så det lidt træls så ringer ind til TDC og den stakkels dreng han aner jo ikke hvad det er jeg snakker om, han ved absoligt intet! som i overhoevdet intet. 
Han sender mig så hend til deres Fbi afdeling som eller bare kan det hele… Eller…

Nå men i mellemtiden så opdatere det sagem pis jo så også laver hele interface om og hvad fanden nu det for noget? det er så kamp sløvt at det forstår man slet ikke og nu de så lavet sådan så 2,4 og 5ghz det så ændre navn samtidig ??? hvad hvis jeg ikke ønsker de skal hedde det samme ??

så nu har jeg lavet et gæste netærk til min 2,4 ghz og alm til mit 5ghz ! og det køre af pis nu efter den opdatering så ringer natuligvis og forsøger at forklare drengen i telefoen af mit netværk ikke skal være sådan delt op, det skal være sådan delt op fordi det er det som fungere og det har kørt sådan i 6 år. Der skal ikke ændres på navne eller noget, og nu siger knægten så til mig at nu er mit Wifinavn for langt! det har TDC besluttet at det så max må være 15 tegn vidst på deres hjemme siden men jeg for sørger at forklare ham at jeg logger direkte på router. men det forstår han så intet af. forklare ham at jeg ændre mit navn der inde og det har jeg altid gjort,

Nå men Geniet han vil så lige ændre noget kanal eller noget også lægger han ellers bare alt intetnet ned i 20 min. beder ham lave det tilbage det han lige har trykket på og han siger så han ikke har gjort noget, spurgte så om han ikke lige havde sagt han havde ændret noget kanal, 
Nåååh jo! ja men så skulle alt jo så køre.. skulle man tro 

Beder ham igen sende mig til Yousee (fbi) afdeling hvor de undersøger og de ved alt…

Jeg får så en mail fredag morgen om de ikke kan se der noget galt og jeg skal tage billeder af det hvis det sker igen!  Nå men nu skete det igen og de har så også pillet så alle mine Kablet ip kamera og Wifi kamera og alt er helt fucked kan slet ikke tilgå det og den vil ikke acceptere min ip som er Fast ip.. Vi må da ikke håbe der sker nogle mord igen så finder politi da ikke morderen denne gang ved hjælp af mit overvågning som de gjorde sidste månede. og tager sku ikke engang pis på jer

Og hvor sender dig min en km lang mail og ikke ringer til mig og snakker med mig inden de ændre på noget og inden de trykker på div når de tydeligvis ikke aner hvad de skal trykke på og ikke trykke på! nu står jeg uden overvågning og uden lys det meste af weekenden da alle mine pære køre på Wifi og styres via mine google skærme og google enhender! så det fedt nok.. Godt arbejde !

Så løsninger ville være rart på hvordan jeg laver 2 netværk med samme navn dog skal der stå henholdsvis 2,4 ghz og 5ghz efter hvert navn og det skriver den ikke selv og SKAL der stå. for at alle mine enheder fungere og sidst brugte jeg 2 dage på at at ændre det og det magter jeg ikke igen!

især ikke på en fejl i har lavet på jeres system 
Også ville det være rart at kunne tilgå min 192.168.1.1 

9 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +9

Det lyder som om du kunne have et bedre liv med yousee router i bridge mode og din egen router bagefter.

Der er mange det har issues med den nye firmware, prøv at søg på det.

Det med wifinavn og password kan der være en naturlig forklaring på. Hvis du ikke har bestilt “åben konfiguration”, så skal du opsætte wifi inde på Mit Yousee, ellers vil du netop opleve det der.

Omdømme 2
Badge +4

Hej

Først og fremmest, så er jeg naturligvis ked af at høre, at du oplever så mange udfordringer med dit modem.

Ud fra din beskrivelse, så kunne det godt lyde som om at du ikke har en såkaldt åben konfiguration - det vil nemlig gøre, at den opsætning du har lavet på interfacen bliver slettet hvis modemmet resettes eller opdateres. En åben konfiguration koster ikke noget, men det skal aktivt bestilles på dit abonnement. Jeg har sendt dig en privatbesked omkring dette. 

Ifht. opdeling af SSID, så er det ikke længere muligt med den nye firmware. Jeg kopierer lige et svar, som vi tidligere har givet her på Forum, ind nedenfor. 

“Det er ganske rigtigt, at det ikke længere er muligt at lave en opdeling af SSID i den nye firmware. Dette er ikke en fejl, men en feature. 

Den nye software er nemlig en meget bedre Wi-Fi software, der nu sendes ud til routerne og for at sikre, at vores kunder får den fulde gavn og udnyttelse af dynamisk bandsteering, så kan SSID ikke længere deles op. Dette bør dog ikke være et problem for IoT eller andre devices, der kun kører 2.4 Ghz. De skulle gerne blive styrret korrekt alligevel.”

Ifht. at tilgå interfacen, så virker det pt. ikke hvis man er på wifi. Det bør dog virke hvis du kører med kabel. Vi har ikke fået besked om, at fejlen skulle være rettet - men der er i hvert fald en rettelse på vej. 

Min nuudayfirmware har version 77.15.10. Jeg har wifi-adgang. 🙂

Omdømme 2
Badge +4

Godt at høre @Forummanden  - det kan nemlig også sagtens være rettet. Vi har forespurgt på det, men ikke fået et svar endnu, og har pt. ikke lige selv mulighed for at teste det herfra. 

Tak for svaret 😊

Badge +4

Ifht. opdeling af SSID, så er det ikke længere muligt med den nye firmware. Jeg kopierer lige et svar, som vi tidligere har givet her på Forum, ind nedenfor. 

“Det er ganske rigtigt, at det ikke længere er muligt at lave en opdeling af SSID i den nye firmware. Dette er ikke en fejl, men en feature. 

Hej @Louise, det lyder lidt mærkeligt. Jeg har også version 77.15.10, og jeg har 2 to separate SSID’er (har dog ikke checket om de faktisk kører med forskellige hastigheder).

Under aktivering af mit nye modem (som altså stadig ikke giver mere end 100Mbps på LAN portene), blev jeg spurgt om jeg ville overtage mine tidligere WiFi indstillinger - som altså havde to SSID’er - og det sagde jeg ja til.

Badge

Det lyder som om du kunne have et bedre liv med yousee router i bridge mode og din egen router bagefter.

Tror du har så meget ret! Har købt ny router og deres pis kommer i bridge her om lidt. Gider sku ikke mere bøvl med med den de har givet med

Omdømme 7
Badge +10

Til Coax er der kun 3890 enten V2 eller V3.

Omdømme 7
Badge +10

Tror du har så meget ret! Har købt ny router og deres pis kommer i bridge her om lidt. Gider sku ikke mere bøvl med med den de har givet med

Det er dejligt med egen router propfyldt med funktioner, og du bestemmer selv hvornår og om du vil opdatere den. 

Besvar