Spørgsmål

forbindelse

Hej  Nogen der ved noget ang. trådløs internet. Min pc duer, men ingen af mine tv kan få forbindelse til internet Når jeg klikker på indstillinger og klikker få trådløs kommer mit internet ikke frem ,det plejer det. vh Helle

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Hvilken frekvens prøves der med er det 2,4 Ghz eller 5 Ghz, hvis det er 5 Ghz hvilken kanal bruges, er det over 100.?

Er der også prøvet et nulstille TVet.?

hej  ved ikke noget om frekvens. men har slukket bagpå. opdateret og genstartet. da jeg tændte pc var der heller ikke forbindelse, men da jeg klikkede kom mit frem så jeg kunne skrive koden , vh hmen stadig ingen ting på tv.  

Omdømme 7
Badge +7

Er der f.eks prøvet at bruge telefonen som Hotspot.? Kan der så findes en forbindelse.? 

Omdømme 7
Badge +7

Har du prøvet at genstarte din router ved slukke og tænde den? Hvis det ikke virker så prøv at nulstille din router. Hvilken router bruger du? 

Omdømme 7
Badge +7

Hej @Aiko2013 

Fik du løst problemet her? :relaxed:

Hvis du kunne bruge et svarene fra vores Stjernebrugere, så marker gerne det bedste svar via knappen med samme navn. 

Hej  Tak for svarene. Måtte ringe til yousee og de gjorde noget derindefra. de har også sendt mig en ny router da de mente den var blevet for gammel.

Vh Aiko

Besvar