Svar

for lav hastighed


Jeg abonnerer på yousee højeste hastighed, men min download er 10 gange så lav som jeg betaler for, upload er dog iorden.

Jeg har prøvet med flere forskellige kabler, reset modem, opdateret drivers.

Jeg har Sagemcom.

icon

Bedste svar af Ôzcan 26 juni 2020, 11:25

Hej Liko

Jeg vil foreslå at du kontakter os på 7070 4040, så vi kan undersøge din forbindelse og finde frem til årsagen :) 

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +3

Måler du hastigheden med WiFi? 

Omdømme 4
Badge +3

Hej Liko

Jeg vil foreslå at du kontakter os på 7070 4040, så vi kan undersøge din forbindelse og finde frem til årsagen :) 

Det er same resultat på wi-fi som kabel

Omdømme 5
Badge +5

Jeg abonnerer på yousee højeste hastighed, men min download er 10 gange så lav som jeg betaler for, upload er dog iorden.

Jeg har prøvet med flere forskellige kabler, reset modem, opdateret drivers.

Jeg har Sagemcom.

:slight_smile: Hej Liko, du kan prøve dette om det hjælper hvis ikke det er forsøgt. https://kundeservice.yousee.dk/bredbaand/loes-problem/automatisk

Derudover er det jo vigtigt din PC, er udstyret til at kører de høje hastigheder. Ram og Især det sidste Processer spiller stor rolle. Hvis det er i ordne. og stædig er problemer. kan du kontakte youSee for ydereligere hjælp.  https://kundeservice.yousee.dk/contactus

God dag-, 

Besvar