Spørgsmål

Fejl på Facebook og Youtube

Pludselig fejl på Youtube, Facebook og Streaming fra DR’s hjemmeside.

Fejlen optræder på Chrome og Edge browserne men ikke på AVG Secure Browser.

Der modtages en ERR_CONNECTION_CLOSED fra Youtube, og i nogle situationer en Consent.Youtube,com ERR_CONNECTION_CLOSED.

Fra Facebook modtages ERR_CONNECTION_RESET.

Diverse guides henviser dette til en netværksfejl!

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Har du prøvet at genstarte din computer? 

Omdømme 7
Badge +7

Chrome og Edge bygger på det samme software (Chromium). De vil derfor ofte fejle sammen. Må jeg anbefale browseren Firefox. 

Omdømme 7
Badge +6

Jeg skal ikke kunne sige hvad der er galt, men jeg har lige prøvet Chrome på YouTube og oplever slet ingen problemer med de diverse videos jeg prøvede at afspille.

Min version af Chrome er 89.0.4389.90 (Official Build) (64-bit)

Omdømme 7
Badge +3

Har du prøvet uden held hvad Slangefar foreslår, prøv Maxthon5 browser, men ellers hvorfor bruger du ikke bare den AVG browser? Men er det pga. netværk fejl skulle fejlen være der hele tiden…

Men som Persen skriver har jeg ingen problemer, men bruger mest apps...

Tak for mange input.

Har prøvet reboot, har prøvet anden DNS , har prøvet reinstallation af Chrome, har prøvet at slå firewall fra- er i øvrigt gået fra McAffee til Defender. Og har skiftet antivirus til AVG.

Har prøvet installation af Firefox men den reagerer simpelthen ikke på disse adresser.

AVG Browseren renderer lidt sjovt bl.a. vises nogle billeder meget stort og beskåret, derfor er den ikke 1. valget.

Kan det have noget at gøre med om IP’en er skjult for omverdenen ?

Ellers er næste skridt at geninstallere windows. 

Omdømme 7
Badge +3

Det kan godt være, men jeg bruger VPN på min ene ipad, men kan så ikke få feks. Bet365 til at virke, på mine computere bruger jeg VPN på begge, men har ikke problemer med DR.dk eller Youtube...

Besvar