Svar

FAST3890V3 - UPNP virker ikke efter seneste update!

Skriver direkte her - hvad skal der til for at få UPNP til at virke igen?
Kan også se andre har fået problemer!

Skal man have en speciel konfiguration?

Har 2 Synology NAS-servere som holdt op med at virke for lidt over en måned siden (var der en opdatering)?

Synology’en kan godt identificere som en kendt UPNP,  men får ikke lov til at skrive til modem/router. 

Har denne version i Modem - FAST3890V3_TDC-SIP_sw18.76.10.15k-4

/Ivan

icon

Bedste svar af Kasper 7 June 2022, 13:00

Se original

8 Kommentarer

Vil lige tilføje at jeg har rejst en fejl hos support.

Så alle andre  der oplever fejl med UPNP - ring lige til support

@Kasper 

Omdømme 7
Badge +7

@Kasper

Hej @grawsom_1 

Tak for at gøre opmærksom på dettte😊 Jeg har også sendt nogle topics videre angående firmwaren på Sagemcom3890v3, som vi vil se nærmere på herinde fra. 

God dag.

Omdømme 7
Badge +7

Har 2 Synology NAS-servere som holdt op med at virke for lidt over en måned siden (var der en opdatering)?

Synology’en kan godt identificere som en kendt UPNP,  men får ikke lov til at skrive til modem/router. 

/Ivan

@Kasper

Hej @grawsom_1 

Tak for at gøre opmærksom på dettte😊 Jeg har også sendt nogle topics videre angående firmwaren på Sagemcom3890v3, som vi vil se nærmere på herinde fra. 

God dag.

Hej @grawsom_1 

Det viser sig at det er en kendt fejl i denne firmware, som vi er i gang med at skifte ud løbende og som nogle af vores kunder allerede har fået. 

Jeg beklager generne mange gange.

Jamen så er det vel bare hjem og tage modem ud af bridge mode - og så vente, eller kan man få “presset” firmwaren igennem.

/Ivan

@Kasper

Hej @grawsom_1 

God dag.

Hej @grawsom_1 

Det viser sig at det er en kendt fejl i denne firmware, som vi er i gang med at skifte ud løbende og som nogle af vores kunder allerede har fået. 

Jeg beklager generne mange gange.

Hvad skal der til for at man får den rettede firmware?

Omdømme 7
Badge +7

Den fås når den bliver sendt ud, som der skrives er det igang.

Meget fint det forstår jeg godt, men hvis det er en kendt fejl (som jeg så har måtte døje med i snart 2 mdr.), så kan det da ikke gå for langsomt med at få rettet fejlen.

Ville blot tilføje, at jeg har lignende problem. Kontaktede oprindeligt YouSee om det, men de sendte blot en ny router med samme firmware. Forhåbentligt kommer den nye opdatering snart!

Besvar