Er dit bredbånd blevet opgraderet ?

Omdømme 2
Badge

Jeg har læst både i dette forum, og flere steder på nettet, at YouSee brugere har fået opgraderet deres bredbåndshastighed. Flere endda til nedsat pris.

Derfor spurgte jeg kundeservice for en måned siden, om hvornår jeg kunne forvente en opgradering. De svarede at bredbåndshastighederne ville blive opgraderet i starten af november. Nu er vi i midten af november, og der er ikke sket en disse med min hastighed. Til gengæld kan jeg se på min næste kvartalsregning, at det er den samme hastighed der står der. :angry:

Er i andre blevet opgraderet, eller er i mange som ligeledes venter ?

Med venlig hilsen

Trol

7 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +3

Opgraderet fra 100/20 til 300/60. Måske har du ikke været kunde længe nok? Opgradering  er belønning for at være kunde længe. Jeg startede med 50/10.

Omdømme 7
Badge +7

Opgraderet fra 100/20 til 300/60, men er gået til Andels.net 100/100. 

Omdømme 6
Badge +5

Jeg har læst både i dette forum, og flere steder på nettet, at YouSee brugere har fået opgraderet deres bredbåndshastighed. Flere endda til nedsat pris.

Derfor spurgte jeg kundeservice for en måned siden, om hvornår jeg kunne forvente en opgradering. De svarede at bredbåndshastighederne ville blive opgraderet i starten af november. Nu er vi i midten af november, og der er ikke sket en disse med min hastighed. Til gengæld kan jeg se på min næste kvartalsregning, at det er den samme hastighed der står der. :angry:

Er i andre blevet opgraderet, eller er i mange som ligeledes venter ?

Med venlig hilsen

Trol

Samme her opgraderet fra 150\30 til 300\60. Du kan høre hos Teknisk support. frem til kl.20.00 eller kundeservice i morgen. De ved mere. er jo muligt du som jeg. hæng fast i systemet med den gammel hastighed.   

God aften 

Omdømme 2
Badge

Opgraderet fra 100/20 til 300/60. Måske har du ikke været kunde længe nok? Opgradering  er belønning for at være kunde længe. Jeg startede med 50/10.

Hej Heksemor

Jeg har været kunde hos TDC nu YouSee, i 40+ år, fra den gang hvor verden var i sort/ hvid, det skulle nok række :wink: til at være trofast.

Men det kunne godt være, at jeg skulle kontakte kundeservice igen.

Mvh og go aften

Trol

Omdømme 6
Badge +3

Hej Heksemor

Jeg har været kunde hos TDC nu YouSee, i 40+ år, fra den gang hvor verden var i sort/ hvid, det skulle nok række :wink: til at være trofast.

Men det kunne godt være, at jeg skulle kontakte kundeservice igen.

Mvh og go aften

Trol

Ja, det tyder på YouSee har overset dig. 

Omdømme 7
Badge +6

YouSee vælger i hvert fald at overse DSL kunder, for jeg har også lige modtaget kvartalsregningen for den 35/5 som jeg kun kan få på min adresse og den lyder på de samme 816,75 kr som den også lød på i sidste kvartal.

Kunde længe nok burde jeg mene at jeg har været hvis det var kunde længden at det kommer an på, for jeg blev internet kunde under TDC.

Lidt ekstra rabat burde der også komme ud af af det, når vi har haft vores kabel tv hos dem siden de gamle analoge TDC Kabel TV dage og at jeg oven i hatten også har et mobil abo.

Men nej åbenbart ikke, DSL er business as usual.

Omdømme 1
Badge

har lige fået forenings mail med tilbudene.

Var ikke bredbånds kunde hos dem, men er blevet det igen.

Det er over coax.

Besvar