Hej,
Jeg har for noget tid siden opsagt mit abbonenment med TDC bredbånd... Og nu har jeg så lige opdaget, at de har trukket mig for endnu en 3 mdr. periode via betalingsservice (april, maj, juni), til trods for at abbonnementet er lukket inden den 30 marts. (Opsagt en måned før)
Jeg har heller intet hørt omkring routeren.. Den står stadig hos mig.. Skal sådan noget ikke retur??
Og vigtigst af alt.. Hvordan får jeg mine penge retur igen..
Med venlig hilsen
Jens Mortensen
Omdømme 1
Hej Jens
Da dette er et kundeforum, vil jeg helt klart anbefale dig at ringe til kundeservice. Der må da helt klart være sket en fejl, og det er kun en ansat i tdc der kan se i dine data, hvad der er sket.
Desværre er det ikke hurtighed TDC lider af når der skal penge retur, så du bliver sikkert nød til at vente 1-2 måneder, hvis altså ikke en i kundeservice kan trylle lidt for dig.
Da dette er et kundeforum, vil jeg helt klart anbefale dig at ringe til kundeservice. Der må da helt klart være sket en fejl, og det er kun en ansat i tdc der kan se i dine data, hvad der er sket.
Desværre er det ikke hurtighed TDC lider af når der skal penge retur, så du bliver sikkert nød til at vente 1-2 måneder, hvis altså ikke en i kundeservice kan trylle lidt for dig.
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.