Svar

Det ene øjeblik virker forbindelsen. Hvorefter, at alle enheder mister forbindelsen.

Omdømme 5
Badge +1

Selv på YS-4000 boksen og Live-TV. Mistes alt signal. Selvom om kabler. Har diverse nye kabler tilsluttet på LG-TV. Fortjener brugere ikke, at få rabat. I forhold til  næste regning? Starter igen med forbindelsen på YouSee og Live-Tv. Nægter, at betale for. Hvad er begrundelsen for, at alle enheder stadig har problemer med internet? Hvad skyldes fejlen?  Har også sendt e-mail til tv2.dk

Hvorpå, at jeg modtog en besked fra, Robert på e-mail, som var en robot. Sender ingen information, som sendes fra en robot. Har ingen tillid til robot. Kun tillid til mennesker, som har tillid til. Forstår bare ikke hvorfor, at det bliver ved med. Det ene øjeblik er der forbindelse. Hvorefter, at der ingen forbindelse er? Hvornår kommer der en afklaring på det? Vil ikke betale for noget, som ikke virker .Hvorfor som brugere , skal straffes og betale for noget som stadig ikke virker? Den der med, Rober/Robotten, vil jeg ikke finde mig i. Har mere tillid og tiltro til mennesker med kød og blod. Frem en robot

icon

Bedste svar af Kasper 21 June 2022, 11:26

Se original

27 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +3

Det er da bare et auto svar du har fået, men hvorfor skrive til TV2?

Btw, Jeg kender en der har skrevet her, han fik eftergivet 2 regninger fordi hans Fiber net var for langsom...

Omdømme 7
Badge +3

Men mit Yousee net kører bare godt, 7 9 13 håber det fortsætter! Så tennis i 3 uger over 10 timer om dagen helt uden problemer...

Omdømme 5
Badge +1

Det er da bare et auto svar du har fået, men hvorfor skrive til TV2?

Btw, Jeg kender en der har skrevet her, han fik eftergivet 2 regninger fordi hans Fiber net var for langsom...

Begrundelsen for dette er, at på TV2 appen på LG-TV står der beskrevet. Ups...Vi kan ikke finde siden. Det kan skyldtes at linket ikke virker, eller siden ikke længere findes.

Omdømme 5
Badge +1

1000 tak yousee. For en gang skyld virker alle enheder på ys-4000 boksen og live tv 😎, så der kan ses. Nations League. Danmark og Østrig 😀

Omdømme 5
Badge +1

Virker til, at YS.4000 boksen stadig har problemer med forbindelser? Dette er også gældende for. Live-Tv og Internet?

Omdømme 5
Badge +1

Tv og Internetforbindelsen bliver ved med at fejle. WHY? Enkelte kanaler går fint igennem. Hvorpå, at de fleste kanaler i min TV-Pakke pixilere/sort skærm. Det ene øjeblik virker appen bedre. For så at blive ved med at dreje i cirkler. Er det virkelig det man som bruger betaler for? Eller blive ved med at betale for? Godt nok frustrerende, at der stadig ikke nogen løsning.

Omdømme 5
Badge +1

Tv og Internetforbindelsen bliver ved med at fejle. WHY? Enkelte kanaler går fint igennem. Hvorpå, at de fleste kanaler i min TV-Pakke pixilere/sort skærm. Det ene øjeblik virker appen bedre. For så at blive ved med at dreje i cirkler. Er det virkelig det man som bruger betaler for? Eller blive ved med at betale for? Godt nok frustrerende, at der stadig ikke nogen løsning.

Uanset hvad, så er der alligevel forbedringer. Tager ikke så lang tid til LIVE-TV og Internet på YS-4000 boksen, som det gjorde tidligere 😉

Omdømme 5
Badge +1

Har System Information. Tuner(1) Bit fejlrate BER) Skifter hele tiden fra det højeste til laveste. Skifter hele tiden, så hvad skal der lægges i det? Dette kan umuligt skyldtes et nyt kabel på diverse enheder? Tidligere stod beskrevet på BIT fejlrate(BER) o . Nuværende beskrivelse på mellem 8 og 9 gange 10E-5.

Omdømme 7
Badge +7

Hej @BirdPhoenix 

Det lyder ikke godt at du har problemer med signalet 😐

Kontakt os evt. via facebook eller anden indgang, så vi kan se nærmere på og evt. fejlmelde dit signal. 

Omdømme 5
Badge +1

Hej @BirdPhoenix 

Det lyder ikke godt at du har problemer med signalet 😐

Kontakt os evt. via facebook eller anden indgang, så vi kan se nærmere på og evt. fejlmelde dit signal. 

Hej Kasper

Umiddelbart ser det ud til, at det ikke er nødvendigt. Svinger mellem 3,5 og 4 x 10-4. Virker til, at alle forbindelser er genoprettet. Uden pixileringer på diverse kanaler. YS-4000 boksen. Burde der ikke stå beskrevet på BIT fejlrate ( 0) Hvis kablet er nyt ?

Omdømme 7
Badge +7

Hvis der er Bitfejl, så er der et problem med signalet, det har på ingen måde nødvendigvis noget at gøre med kablet.

Omdømme 5
Badge +1

Hvis der er Bitfejl, så er der et problem med signalet, det har på ingen måde nødvendigvis noget at gøre med kablet.

Skal Bit fejlrate fortolkes på, at det er YouSee, s fejl, eller egen bolig på adressen?

Omdømme 7
Badge +7

Det kan ikke bare lige siges om fejlen er der eller der, det skal undersøges for at afgøre.

Omdømme 5
Badge +1

Det kan ikke bare lige siges om fejlen er der eller der, det skal undersøges for at afgøre.

Okay. Det respektere jeg, så længe der ikke er pixilinger og internetforbindelen virker, så er jeg tilfreds.

Omdømme 5
Badge +1

Nu starter pixilinger igen på YS-4000 boksen.

Hvorfor bliver YS- 4000 boksen ved med at fejle? Når kablet tilsluttet LIVE-TV på LG-TV, så er der ingen pixileringer.. Er det YS-4000 boksen der fejle?

Omdømme 5
Badge +1

Omdømme 5
Badge +1

For en gang skyld på YS-4000 boksen. Har der ikke været pixileringer, alligevel på BIT fejlrate svinger det mellem 2 og 4. Signal/støjforhold er ca. 37 og 38 dB.

Omdømme 7
Badge +7

Hej @BirdPhoenix 

Det kunne tyde på en signalfejl - jeg tænker det kan være alt fra kabling, til fordelere, husforstærkere eller længere ude i nettet. 

Du skal kontakte os nærmere, hvis løsningen ikke kan findes via debat her i tråden 😊

Jeg håber du får fundet en løsning hurtigt, da pixelleringer jo er irriterende at kigge på. 

God dag.

Omdømme 5
Badge +1

Hej Kasper

1. Opdatering: Undskyld ,at vi arbejder i dit område. Men for at forebygge fremtidige afbrydelser er vi nødt til at fejlrette på noget af vores udstyr. Hvorpå, at der stadig opleves små udfald på signalet. Oplever også, at BIT fejlrate (BER) Skifter mellem det laveste og højeste. Oplever dog ikke, at de fleste kanaler pixeleringer på nuværende. Hvad kan der gøres for, at BIT fejlrate (BER)  Forbliver 0? Intet antennesignal! Kontroller om dit antennekabel sidder korrekt. Fejlkode: CANNOT _TUNE.. Fejlen er åbenbart ikke blevet løst? Alligevel. Back 2 Start. Hvad signalet på YS-4000 angår? Ikke for sarte sjæle. Det kræver en stor tålmodig. For at gennemgå dette 😎Seriøst YouSee, skal jeg blive ved med at betale fuld pris på et produkt, som bliver ved med at fejle. Selvom, at der står beskrevet på Dridtsinformation, at fejlen er rettet. Selvom, at forbindelsen bliver ved med at fejle på diverse medier.
Omdømme 7
Badge +7

Hej @BirdPhoenix 

Det er da også irriterende at signalet bliver ved at drille.

Synes du skal kontakte os enten via facebook eller teknisk support på vores kontaktside, så der kan blive kigget nærmere på sagen😊

God dag.

Omdømme 5
Badge +1

Hej @BirdPhoenix 

Det er da også irriterende at signalet bliver ved at drille.

Synes du skal kontakte os enten via facebook eller teknisk support på vores kontaktside, så der kan blive kigget nærmere på sagen😊

God dag.

Hej Kasper

Signaler er fuldt ud tilbage uden afbrydelser og pixeleringer, så det eneste der bliver ved med at fejle er BIT fejlrate (BER) bliver ved med at svinge mellem det laveste og højeste. For som du skriver, så kan dette skyldtes mange ting, som jeg ikke kan gøre noget ved. Alligevel, så kan jeg godt leve med det. Derfor, så bliver din kommentar. Bedste svar 😎

Omdømme 5
Badge +1

Var vist for hurtigt med kommentar. Nu starter det igen med pixeleringer. Uden, at internet afbrydes. WHY?

Omdømme 7
Badge +7

Det er jo fordi der er problemer med signalet, der må fejlmeldes.

Omdømme 7
Badge +3

Er de forskellige muligheder for fejlfinding afprøvet? Start med at vælge punktet “Gå til hjælp” nederst på denne side. Eneste løsning er sandsynligvis at kontakte YouSee, vælg “Kontakt os” nederst på denne side. Hvis fejlen skyldes et beskadiget kabel ude i gaden et eller andet sted, eller i et eller andet kabelskab eller på YouSees central eller et andet sted på en af YouSees installationer, er der ingen andre end YouSee der kan rette fejlen. 

Omdømme 5
Badge +1

Er de forskellige muligheder for fejlfinding afprøvet? Start med at vælge punktet “Gå til hjælp” nederst på denne side. Eneste løsning er sandsynligvis at kontakte YouSee, vælg “Kontakt os” nederst på denne side. Hvis fejlen skyldes et beskadiget kabel ude i gaden et eller andet sted, eller i et eller andet kabelskab eller på YouSees central eller et andet sted på en af YouSees installationer, er der ingen andre end YouSee der kan rette fejlen. 

Alle muligheder er afprøvet, så det der fejler på nuværende er. Signal/støjforhold (SNR) Bitrate BER)

Besvar