Selv på YS-4000 boksen og Live-TV. Mistes alt signal. Selvom om kabler. Har diverse nye kabler tilsluttet på LG-TV. Fortjener brugere ikke, at få rabat. I forhold til næste regning? Starter igen med forbindelsen på YouSee og Live-Tv. Nægter, at betale for. Hvad er begrundelsen for, at alle enheder stadig har problemer med internet? Hvad skyldes fejlen? Har også sendt e-mail til tv2.dk
Hvorpå, at jeg modtog en besked fra, Robert på e-mail, som var en robot. Sender ingen information, som sendes fra en robot. Har ingen tillid til robot. Kun tillid til mennesker, som har tillid til. Forstår bare ikke hvorfor, at det bliver ved med. Det ene øjeblik er der forbindelse. Hvorefter, at der ingen forbindelse er? Hvornår kommer der en afklaring på det? Vil ikke betale for noget, som ikke virker .Hvorfor som brugere , skal straffes og betale for noget som stadig ikke virker? Den der med, Rober/Robotten, vil jeg ikke finde mig i. Har mere tillid og tiltro til mennesker med kød og blod. Frem en robot
Bedste svar af Kasper
Se original