Spørgsmål

BridgeMode på YouSee4 router

Hejsa. Jeg har fibernet og wifi via Yousee. Jeg har derudover købt et Google mesh system, som jeg har sat op. Det virker fint! Dog kan mit Sonossystem ikke gå på???

Jeg får at vide fra Sonos, at jeg skal sætte min router i BridgeMode, men det servicerer Yousee ikke, så jeg skal selv gøre det. 

Hvordan gør man og hvorfor er det så rodet, at sætte sit Sonos til meshsystemet, når Ipads og telefoner nemt hopper på, og det fungerer glimrende?

Håber nogen kan hjælpe...?😊

7 Kommentarer

Omdømme 3
Badge

Det burde du heller ikke skulle.. 

Har selv Mesh, dog med yousee´s booster.. Har Sonos: Playbar, Sub, 2x play 1 og en play SL.

Alt køre fejlfrit. 

Har du husket at slukke for wifi på yousee´s router ? Du skal også huske at Sonos KUN kan køre på 2,4Ghz.. Nogle gange kan det hjælpe hvis du kabler en enhed så finder Sonos selv ud af det.

Du kan også nulstille dit Sonos, mener jeg faktisk jeg gjorde men kan ikke huske det.

(Husk også at opdater dit Sonos, den nyeste App hedder S2. 12.0.6. 

Selve softwaren hedder 12.0.5 på enhederne.

Tak for svaret. Jo, det er desværre stadig noget rod, og jeg kan ikke slå wifi fra på min YouSee router?

Omdømme 3
Badge

Tak for svaret. Jo, det er desværre stadig noget rod, og jeg kan ikke slå wifi fra på min YouSee router?

Hvorfor ikke ? Du har vel kabel til din første google mesh og så skaber den wifi ik ?

Det et must du slår dit wifi fra på din yousee router, ellers vil de ødelægge dit nye wifi netværk på dit google mesh. Hvilken router har du..?

Jo det har jeg. Tror den hedder noget med router 4, og YouSee vil ikke hjælpe med at slå det fra eller sætte den i BridgeMode?

Omdømme 3
Badge

Her kan du se hvilke router der er, hvilken en er din ?

https://kundeservice.yousee.dk/bredbaand/opsaetning/installer-router

Hvis du klikker på din så kan du faktisk få en vejledning til den. 

Omdømme 3
Badge

På de fleste router er der en wifi knap, den kan du bare holde inde til den ikke lyser mere. Så det slukket.

Fedt! Tak for det. Jeg kigger på det 😊👌

Besvar