Spørgsmål

Bridge Mode på ny Kaon 3420 Router DSL

Hej Alle,

Jeg har lige modtaget et nyt Kaon DG3420TD router fra YouSee pga min gamle FullRate router holdt op med at virke. Når jeg talte til YouSee support fortalte jeg dem at jeg havde brug for en router der understøtter bridge mode og blev informeret af YouSee Support at det ikke var et problem.
Jeg har nu prøvet at setup bridge mode i 2 dag men for ingen DHCP lease fra YouSee’s server?

Jeg har er DSL telefon forbindelse.

Jeg har nu prøvet at setup bridge mode på den Kaon 3420 router ved at prøve følgende:

1. Disable WIFI
  2. Disable UPNP
  3. Disable DHCP Server
  4. Enable Bridge Mode
  5. reboot YouSee router
  6. reboot min Router (Ubiquiti EdgeRouter 4)

men jeg for ingen IP addresser fra YouSee og kan ikke kom i kontakt med mitwifi.dk til register mit MAC adresse på min egne router.

Jeg har også prøvet at laver en vlan 101 på WAN interface og clone YouSee routers MAC adresse på mit WAN interface men det hjælper ikke.

Bridge mode funger bar ikke på Kaon 3420 router fra YouSee på DSL tlf kabel.

Jeg kan også se fra andre at dette har været et problem i over et år nu med Kaon 3420 router.

YouSee's løsning er at oprette en dobbelt NAT-netværksopsætning, men dette understøtter ikke VPN og mange spil osv ...

Hvornår skal vi få en løsning på dette problem YouSee? Det er bare ikke godt nok!

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar