Spørgsmål

Android TV kan ikke connecte til YouSee Mesh/Booster

Efter jeg fik udvidet mit netværk med to YouSee Booster/Mesh så har jeg haft store problemer med at få mit Android TV til at connecte

Når jeg tænder WiFi på router går det nogenlunde, når jeg kobler Mesh fra intet problem, men når TV bare skal forbinde til Mesh så virker det ikke 2 ud af 3 gange,, ofte skal jeg lave genstart på TV, hjælper nogle gange, har prøvet at sætte net op med 2,4Ghz da jeg læste det kunne være problemet,, men stadig ikke løst

Har været i kontakt med YouSee FB support som har stillet en del spørgsmål, men da mit Samsung TV ikke har problemer, fik jeg besked at det var et problem med Android TV

Jeg har læst andre har haft det samme problem, er der nogen der har fundet en løsning,, eller virker det med en anden Mesh en den fra YouSee?

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Du må logge på din Mesh og prøve at skrue på dens wifi, hvis det er muligt. Prøv f.eks. at sætte hastigheden ned. Det gør at man bruger en ældre wifi standard og skaber bedre kompabilitet. Prøv også f.eks. at ændre kryptering. 

Omdømme 7
Badge +7

Er softwaren på din Mesh opdateret? 

Tak "slangefar",,, Mesh skulle være opdateret med sidste version, jeg har lavet et split mellem 2,4 og 5Ghz og har sat fast kanal og reduceret hastighed på 2,4, det gik fra at jeg slet ikke kunne connecte til at nu virker det nogle gange. Flere gange siger den Connected men det virker til at den ikke får IP for der er ikke hul igennem. Tak for din hjælp

Besvar