Spørgsmål

Aktiveringskoden

Badge

Hej,
Jeg har lige skiftet til Yousee, jeg skal aktivere min router, men problemet er at jeg ikke kan finde min aktiveringskode.
Jeg har fået tilsendt en ordrebekræftelse, men jeg kan kun finde kontonummeret. Hvor helt præcist kan aktiveringskoden findes?

12 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Kasper fra You See skriver:

Kasper

Rank

Omdømme 7

• Kasper Administrator

• Administrator
  • 3767 kommentarer

Din aktiveringskode skulle gerne fremgå af din ordrebekræftelse, som du modtager på mail eller brev i forbindelse med bestillingen. Ordrebekræftelsen kommer op til 48 timer efter bestilling. 

Badge

Tak for svar, 

men når jeg ser på ordrebekræftelsen og de PDF filer der er sendt, kan jeg ikke finde det sted hvor der står aktiveringskoden? 

Omdømme 7
Badge +7

Hvilken dato er forbindelsen sat til at være aktiv.? Den vil ikke være det før den dato.

Hvis datoen er overskredet, så kan der kontaktes teknisk support, så kan der aktiveres på den måde.

Badge
  1. Sep altså i går, tror måske jeg bare skal vente til mandag og ringe ind der 
Omdømme 7
Badge +7

Det kan da gøres i dag.

Omdømme 4
Badge +3

Hej @Kosargala 

Fik du kontaktet vores kundeservice? :blush:

Jeg står i samme problem.

HVOR er den aktiveringskode???

Omdømme 6
Badge +5

Jeg står i samme problem.

HVOR er den aktiveringskode???

:relaxed: Hej mit forslag er ring ind, til Teknisk Support de kan hurtigt for dig på.

Er muligt de lige bed om et nummer der stå på Routeren.

Den løsning valgte jeg selv… Med en ombytter.

Teknisk Support

Hverdage: 8 - 18. Weekend og helligdage: 9 - 18. På 70704040

God Søndag, 

Omdømme 7
Badge +7

Aktiverings kode er sendt med mail eller SMS. 

Ringede lidt over 9, og fik hjælp til koden. Men har ALDRIG modtaget den, heller ikke som SMS, så har haft en lidt øv start på mit YouSee “eventyr”. Modtage kvitteringen fra modem forsendelsen, fik jeg heller ikke. Så nu håber jeg ikke at “alle gode gange 3” er gældende her.

:-D - Kan dog godt frygte at når jeg skal overføre mine streaming tjenester til mit YouSee login, at vi så rammer “nr. 3”. 

Tak for jeres kommentar.

Omdømme 6
Badge +5

:relaxed: Hej så forstå jeg rigtigt, at du er kommet på.

Den med overføre streaming tjenester, fanget jeg så ikke lige. Uddybning bedes.

God dag,

Men der kom så alle gode gang 3.

Ved ikke hvad der blev af begrebet “ploug and play”, men med lidt vedholdenhed skal det nok lykkes, men utroligt at man skal bøvle med at “blive kunde”.

En vigtig information er også at mail adressen skal være den samme som den man har hos YouSee på de streamingtjenester man skal have overført til YouSee - Bland selv.

Besvar