Sticky

Vil du teste fremtidens YouSee-produkter?

Vis første besked

71 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Der er en åben test af en ny App.
https://forum.yousee.dk/aabne-tests-af-produkter-66/beta-test-test-min-forbindelse-app-101009
jep, har allerede hentet den :)
Omdømme 1
Badge
Jeg vil gerne teste Yousee apps til Android Wear 2.0 på Huawei Watch 2 4G LTE, hvis I planlægger/er ved at udvikle disse extensions. F.eks. Yousee Musik.

Ligeledes da Huawei Watch 2 4G LTE har nano sim slot, vil jeg gerne teste hvordan man kan få et dual sim setup til at virke, så man ikke skal flytte sit simkort fra telefonen til uret, når man skal ud på en løbetur. Som jeg forstår det tillader man normalt kun et simkort per nummer, på nær datadelings sim, men da uret virker som en telefon er der brug for to simkort, der begge tillader opkald. Hvis det kan lade sig gøre rent teknisk.

Jeg vil også gerne teste eSim hvis det er noget I arbejder på at implementere, f.eks. med et Apple Watch 3 LTE (kan ikke købes i DK endnu da ingen mobilselskaber i DK understøtter det endnu, men uret kan måske parallelimporteres).
Omdømme 1
Badge
Jeg kan se der er et Huawei Watch 2 Pro på vej ( https://www.gsmarena.com/huawei_watch_2_pro-8910.php), med eSim, så det kan være det er den bedste standard at understøtte. Jeg har også kunne læse mig til at det ikke virker med to fysiske sim kort med samme nummer, så Huawei Watch 2 4G LTE der kan købes nu kommer næppe til at fungere med mindre man vil have to forskellige numre. Arbejdes på der på implementation af eSim hos Yousee?
Omdømme 7
Badge +6
Der kan her læses hvad Kasper har skrevet om det.

https://forum.yousee.dk/nyheder-18/esim-100671
Hej

Jeg er meget interesseret i at teste alt der har med mobiler, tablets og smartwatches at gøre. Især Android.

Jeg har selv

- Samsung Galaxy S7 Edge
- Samsung Galaxy Tab S3
- Samsung Gear S3
- Oneplus 5
- Huawei Watch 2 sport med fysisk sim-kort
- Iphone 8
- Apple Watch 3

Hvis i begynder at teste e-sim - Især i smartwatches så er jeg meget interesseret.

Mvh
Frederik
Jeg vil gerne være med på at teste.

Jeg har yousee TV via kabel (coax)
Humax boks med bland-selv
Yousee Bredbånd 100/20
Yousee mobil 15 GB m/ekstra datasim på ios11

Udover Yousee boks har jeg appleTV 4 koblet til TV
Jeg er interesseret i at blive tester hos jer :-)

Jeg kunne godt tænke mig at teste:

- Opdateringer til- eller nye TV-bokse (Kabel TV/DSL TV):
Jeg har HUMAX model YSR-2000 som tv-boks

- Apps til TV eller mobil (skriv hvilket TV eller hvilken mobil du har):
Jeg har Samsung Galaxy S7 Edge mobil
Jeg har af tv LG 43UH664V

- Beta-opdateringer til routere eller nye routere (DSL eller Coax):
Jeg har SAGEMCOM 3685 som router

M.v.h.
Alex Kristensen
Jeg er interesseret i at blive tester hos jer :-)

Jeg kunne godt tænke mig at teste:

- Opdateringer til- eller nye TV-bokse (Kabel TV/DSL TV):
Jeg har HUMAX model YSR-2000 som tv-boks

- Apps til TV eller mobil (skriv hvilket TV eller hvilken mobil du har):
Jeg har Samsung Galaxy S7 Edge mobil
Jeg har af tv LG 43UH664V

- Beta-opdateringer til routere eller nye routere (DSL eller Coax):
Jeg har SAGEMCOM 3685 som router

M.v.h.
Alex Kristensen
Omdømme 2
Badge
Bare lige til info til youSee, så har jeg opdateret til Humax YS-4000 (4k), og har ikke længere den "gamle" Humax YSR-2000.
Vil stadig meget gerne teste software til Humax YS-4000.

Nuværende udstyr kan ses i min autosignatur.
Omdømme 2
Hej Yousee.
Jeg vil gerne være med i test-teamet, hvis muligt.
Jeg er interesseret i at teste nye opdateringer til Humax boks YS-4000(Coax).
Teste apps til mobil(Har en HTC ONE M9 med software Android 7.0).
Teste apps til Apple TV4.

Mvh.
Michael Hansen. Køge.
Omdømme 2
Jeg har TV via forening + internet. Har os Apple Tv4 4K YouSee mobil abb. Så i skriver bare. Vil os godt teste jeres nye 4K boks.
Omdømme 1
Vil godt være med til at teste jeres app til Apple TV 4k. Har 2 stk. Apple TV 4k og var med til at teste til Android TV.
Badge
Jeg kunne godt tænke mig at være med til at teste nye features til de forskellige app's til Android/Web, hvad end det er administrationsdelen eller tv-guide/tv/film-app'en/web-app'en.

Det er dog et krav, at jeg ikke mister den eksisterende version, men kan have begge installeret på samme tid - eller bruge begge dele på samme tid.

Kan det mon lade sig gøre?
Jeg vil gerne medvirke til at teste software til Apple produkter. Jeg har og bruger en række Mac-modeller, der er forbundet både trådløst og via kabel. Jeg har også en række iPhones fra iPhone 4s til og med iPhone X, og jeg har en hel del iPads. Desuden har jeg en ældre og en ny appleTV, og det er ikke mindst software til appleTV, jeg er interesseret i at være med til at udvikle.

Maja
Badge
Jeg vil gerne teste tv app til Apple TV, tv app til Android tv, YouSee Musik tv app til Apple TV, YouSee musik tv app til Android TV m.m...
Jeg ønsker også mulighed for test af tvbokse, app dertil, kanaler og det som hører sig til på alle de platforme der hører til mine abb. indenfor tv, mobil og bredbånd.
Med venlige hilsner Tom :cool:
Jeg tester gerne både iOS, tvOS og 4K boks software. Jeg har grundpakke og Bland Selv.

Jeg arbejder professionelt med softwareudvikling til dagligt, dog ikke til Apple eller andet hardware.

mvh Morten
IPTV over DOCSIS kunne være interessant at blive tester af.
Omdømme 3
Badge +1
Forummanden skrev:

IPTV over DOCSIS kunne være interessant at blive tester af.

Vil gerne se at YouSee udbytter kapaciteten i kabel tv nettet kun til internet, så man kan se tv over IP ligesom fiberkunderne gør.
I denne tråd har der været skrevet om IPTV over Docsis
https://forum.yousee.dk/kabel-tv-8/planer-om-overflytning-af-tv-via-kabel-tv-antennestikket-til-ip-streaming-101536

Lunagaard skrev:

Jeg ønsker også mulighed for test af tvbokse, app dertil, kanaler og det som hører sig til på alle de platforme der hører til mine abb. indenfor tv, mobil og bredbånd.
Med venlige hilsner Tom :cool:

Havde håbet på lidt mere end intet at teste...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)