Anmeldelse af Samsung Galaxy A3 2017 - Af Lene

• Administrator
  • 10 kommentarer
Af Lene

Som mor tager jeg billeder. MANGE billeder. Derfor er et vigtigt kriterium i min test, at kameraet i mobilen kan leve op til mine forventninger og altså tager skarpe billeder. Motivet er (oftest) en tumling på to et halvt år og en brun labrador, så der er tit fart over feltet og det kan give problemer med uskarpe billeder, fordi bæsterne ikke gider sidde stille. Men med funktionen ”kontinuerlig optagelse” på Samsung Galaxy A3 (2017), så lykkes det faktisk at fange rigtig fine billeder, hvor der fokuseres på mit motiv og man på samme tid kan se bevægelsen i billedet. Noget andet, jeg tidligere har haft problemer med i min gamle smartphone, er evnen til at tage billeder, når der er mangel på lys. De billeder havde tendens til at blive enten meget grumsede, eller, på grund af blitzen, fuldstændigt overeksponerede. Her klarer Samsung sig også rigtig fint, og man behøver ikke at slå blitzen til. Det samme gælder for videooptagelserne, hvor videoen bliver fint skarp, og ikke bliver pixeleret eller ekstra mørk i lav belysning. Jeg bruger også kameraet i forbindelse med mit arbejde, hvor jeg blandt andet tager en del billeder til Instagram. Her er det vigtigt at jeg kan gå helt tæt på mit motiv og at fokus sidder det helt rigtige sted, hvilket slet ikke er noget problem for Samsung Galaxy A3 (2017).

Med hensyn til stød, så klarer mobilen også en tur på klinkegulvet uden de helt store problemer… Lidt knubs på hjørnerne, mens skærmen er fuldstændig hel. Ret godt klaret, når der er små pilfingre på spil!

Batterimæssigt, så klarer den sig rimeligt. Når der er gang i energislugende apps (med brug af gps ol.), så går det lidt stærkt med at aflade. Til gengæld tager det max 2 timer at tanke helt op igen. Det er ret fedt!

Designet er smalt og let, og passer glimrende i mine små hænder. Ved for store smartphones er jeg næsten nødt til at bruge begge hænder for at betjene dem, men her kan jeg nemt holde den i én hånd. Den kan så godt være lidt sensitiv mht touch, og reagerer nogen gange lidt for hurtigt med at gå ind på links, når man egentlig bare forsøger at scrolle ned af en side. Sidst, men ikke mindst, så kommer den i farven peach – Både mor og datter er fans!

4,5 ud af 5 stjerner

Tusind tak til Lene for den fine anmeldelse. Har du en Samsung Galaxy A3 2017, så vil vi også gerne høre hvad du synes om telefonen!

Interesseret i at se mere? Her kan du se eller købe Samsung Galaxy A3 2017

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8