Anmeldelse af Samsung galaxy A3 2017 - af Channie

• Administrator
  • 10 kommentarer
Af Channie

Jeg har nu testet den nye Samsung Galaxy A3 i 14 dage, og jeg er bestemt ikke blevet skuffet. Samsung galaxy A3 er smart i designet, har en god størrelse og er super hurtig. Til trods for at jeg synes at designet på den er flot, synes jeg at det er værd at nævne at den er meget glat at sidde med i hånden, da bagsiden er helt blank.

Styresystemet i telefonen er super simpelt. Den er nem at finde rundt i og super hurtig. Jeg har anvendt telefonen til både billeder, mail, økonomi, og studiet, og ikke en eneste gang har jeg haft følelsen af at den var langsom. Dog synes jeg især at mail systemet virker en smule "billigt". Jeg anvender min mail flere gange dagligt, men brugen af Samsungs eget mailsystem er blevet begrænset, da jeg ikke helt synes det levede op til mine forventninger. Jeg har svært ved at sætte ord på hvad der skal ændres, men synes især at layoutet på dette virker lidt overfladisk.

Kameraet er helt fantastisk. Både front og bag. Jeg bruger meget tid på at tage billeder af min hverdag, natur og arbejde. Bagkameraet fanger så mange detaljer. Billedet står skarpt, det finder selv fokus og kan selv sløre baggrunden . Desuden findes der i selve kamera funktionen nogle super gode redigerings muligheder. Jeg synes ikke at det et nødvendigt at hente diverse redigeringsapps med mindre man skal ud i en større redigering.

SMS systemet er på sin vis udemærket. Dog synes jeg at det er ærgerligt at beskederne har et MEGET begrænset antal tegn inden den bliver nødt til at sende den som en mms. Jeg har flere gange været nødt til at dele sms'en op i 2 eller flere, for at kunne kommunikere med familie der ikke kan modtage mms. Det synes jeg er den største svaghed for telefonen.

Jeg har ikke tidligere været Samsung bruger, men jeg er bestemt ikke afskrækket fra at forblive i Samsung. Samsung galaxy A3 2017 er bestemt pengene værd og lever stort set op til mine forventninger til en ny telefon, set i forhold til telefonens pris. Jeg vil gerne anbefale galaxy A3 til andre.

Jeg ville give den 3,5 stjerner. Dette giver jeg fordi at prisen på telefonen og telefonens funktioner harmonere godt sammen.

Tak til Channie for den fine anmeldelse. Har du en Samsung galaxy A3, så skriv endelig hvad du synes om telefonen her i kommentarfeltet :)

Interesseret i at se mere? Her kan du se eller købe Samsung galaxy A3 2017

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8