Anmeldelse af Huawei P10 - Af Nina

• Administrator
  • 10 kommentarer
Af Nina

Første indtryk er at mobilen virker elegant og slank med sine afrundede kanter.

Den er nem og brugervenlig at finde ud af, selvom man har været vant til mobil fra andet mærke.

Fingeraftryksscanneren på forsiden fungerer ganske udmærket. Kan dog ikke altid genkende mit aftryk.

Skærmen har for mig en passende og praktisk størrelse, også når man bruger telefonen med én hånd.
Opløsningen er med flotte farver/kontraster og skærmen reagerer fint.

Batteritiden er god, men bruger man sin mobil så flittigt som jeg, skal den alligevel engang imellem lades oftere end en gang i døgnet. Der er funktionen lynopladning fantastisk!
Den har desuden en række gode batterisparefunktioner, der kan hjælpe til at forlænge batteritiden med mange timer.

Jeg oplever at mobilen reagerer hurtigt, selv med mange apps i gang på samme tid. Den er god til at gætte ord og man kan på den måde også skrive hurtigt. Desuden gode genveje til det man bruger mest.

Notepad har brugbare funktioner og kalenderen er fin og overskuelig.
Rart med noget så simpelt som ugenumre. Manglede jeg på min forhenværende.

Kameraet tager gode og skarpe billeder og har mange muligheder for forskellige tilstande.
Farverne bliver gengivet præcist og selv i mørke rum, bliver de ret imponerende.

Videoen er hurtig til at finde fokus, klarer fint skiftende lysforhold og har god lyd.

Musikafspilleren er ganske god med høretelefoner. Højtaleren er hverken bedre eller dårligere end min erfaring med andre mobiltelefoner. Den kan ikke erstatte andet anlæg :)

Lyden under samtaler er fin, både når man taler normalt og når man bruger højtaleren til at føre samtaler over.

Alt i alt er P10 rigtig lækker og mere end godkendt :)👍
4 ud af 5 stjerner

Tak til Nina for den gode anmeldelse! Har du en Huawei P10, så hører vi gerne hvad du synes om den! Skriv en kommentar i kommentarfeltet :)

Interesseret i at se mere? Her kan du se eller købe Huawei P10

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8