Betatest Tv & Film-app opdatering på Android

Omdømme 3
Badge +1
  • Community Manager
  • 464 kommentarer
Kære brugere,

Her kan du få lov til at teste vores kommende opdatering til YouSee Tv & Film-app'en til Android.

For at få adgang til den seneste opdatering skal du blot gå ind på Google Play og logge med din Google Play-konto, herefter vil du modtage opdateringen når den er klar.

Vi opdaterer løbende denne tråd med information om, hvad de forskellige opdateringer indeholder, men du kan med fordel allerede nu tilgå ovenstående link, hvor du vil modtage den kommende opdatering som beta-test og få en smagsprøve inden den officielt bliver sendt ud.

*Opdatering*

Så er det muligt at hente beta-versionen af den kommende Tv & Film-app, som bl.a. indeholder:
  • Spoling i Start forfra på Live indhold
  • En række fejlrettelser og forbedringer

Vi hører meget gerne fra jer, hvis der skulle opstå problemer i forbindelse med opdateringen :)

9 Kommentarer

Omdømme 3
Badge +1
Så er den seneste beta-opdatering lagt ud! :)
Ville være fantastisk, hvis jeres app understøttende Chromebook 👍

Har en Samsung Chromebook Plus, hvor jeg kun kan høre lyden, skærm billede er lysegrønt!

God Påske
Kan det passe der ikke er noget tilgængeligt for iOS brugere? Altså ud over den oprindelige app jo som ikke understøttes?
Omdømme 4
Badge +4
Der findes en YouSee TV & film app til iOS: https://itunes.apple.com/dk/app/id476306715
@Slangefar, korrekt men den virker ikke til mit Philips smart tv. Troede måske der også der var en iOS beta version ude, som den til Android?
Hej
Har kommenteret på selve beta appen herunder.

https://play.google.com/store/apps/details?id=yiuo.mobile.tv

Appen virker, umiddelbart, ligeindtil man trykker på Castning ikonet.
Om det er YouSee appen eller om det er Google Casting der er årsagen, må YouSee dykke ned i.
Det er kun YouSee appen der ikke vil Castes 🙁
Telefonopkald Hvorfor skal man give tilladelse til at App'en kan foretage telefonopkald? Vil jeg ringe, så bruger jeg da ikke denne app.
Omdømme 4
Badge +4
Hvis ikke den tilladelse gives kan Appen ikke installeres, funktionen er der for at pause afspilning når der kommer et opkald.
Omdømme 3
Badge +1
Hej alle,

Lige nogle hurtige kommentarer:

@Klintø
Dit ønske om Chromebook er taget med videre!

@SNMS
Vi tester i øjeblikket ikke en iOS beta-app tilgængelig, men jeg vil ikke afvise at det kommer på et tidspunkt :)

@jkvn
Tak for kommentaren. Vi havde i sidste uge nogle udfordringer efter at Google opdaterede deres software til Chromecast. Disse problemer skulle gerne være løst nu.

@Ivar
Det er helt korrekt hvad Radiomanden skriver :)

Vh
Nikolaj

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)