Spørgsmål

Yousee TV mobil app - virker ikke til at igangsætte optagelse


Hej

Siden i sidste uge kan jeg pludselig ikke igangsætte TV optagelser via min mobil app hos Yousee.

Hvad er der galt ? Har oprettet en ticket hos Yousee, men der sker ikke rigtig noget.

Får lidt forskelligt at vide...bl.a at muligheden er fjernet....når man så siger at det kan da ikke passe...så siges der, at det pludselig er forsvundet, men de kigger på at få det til at virke.

Vi er nye hos Yousee, men det har virkelig været en 'op ad bakke' oplevelse vi har haft indtil videre.

Nu virker vores fiber da indtil videre OK - det kører hurtigt. Her har der selvfølgelig været de kendte udfald den senere tid.

2 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +5
Hej Tui2367

Velkommen på forum! :)

Jeg kan se du mangler svar her. Hvis du har DSL boksen og den står i høj strømbesparelse, så kan du ikke sætte optagelser igang fra app'en.

Du kan læse mere i denne tråd om ny opdatering til boksen.
Hej

Den står ikke til høj strømbesparelse.

Så det er ikke det.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)