Test af live-tv, spol tilbage og start forfra på tv.yousee.dk, Chromecast og SmartTV

Omdømme 6
Badge +7
  • YouSee Forum Team
  • 2512 kommentarer
Hos YouSee arbejder vi løbende på at gøre vores tjenester endnu bedre, og lige nu er vi i gang med at teste nogle nye komponenter til forbedring af oplevelsen på live-tv, spole tilbage og start forfra på web-tv.

Vi har brug for DIN feedback, så er du flittig bruger af disse tjenester på tv.yousee.dk, Chromecast , SmartTV, iPhone/iPad eller Android og har du lyst til at teste sammen med os, så hører vi gerne fra dig:).

For at være tester, skal du have en tv-pakke hos YouSee, så du har adgang til web-tv.

Spørgsmål og svar:

Hvilken version af Chromecast skal jeg ha'?
Du har mulighed for at teste på alle versioner af Chromecast.

Hvilke krav stilles der til mit SmartTV?
Du skal enten have et SamsungTV med Tizen styresysten fra 2017, Android TVeller LG TV med WebOS 2.0 eller nyere med YouSee Tv & Film App installeret.

Hvilke webbrowsere kan jeg teste i?
Du kan teste i: Chrome, Firefox eller Edge.

Hvilke krav stilles der til min Smartphone eller tablet?
Du skal hentet seneste version af vores iOS app: 6:20:1

Har du lyst til at være med i testen, så send mig gerne en privatbesked her på forummet, så kontakter jeg dig med mere information, så du kan komme i gang med at teste.

Hvis du har spørgsmål eller kommentarer til testen, så stil dem endelig i kommentarfeltet nedenfor! :)

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)