Vi oplever løbende at vores kunder modtager falske sms´er eller phishing mails.
Vi vil gerne klæde dig bedst muligt på, så du ikke risikere at blive snydt af en af disse beskeder, så derfor har vi lavet en artikel som kan hjælpe dig.
Jeg har fået udvidet mit abonnement til 1000 GB og fået en Mesh node.Men jeg kan ikke finde en vejledning på at installerer den mod den Segemcom 3890 routeren som jeg har have i mange år.Er der nogen som har et quick-fix for det ?
Hejsajeg kan pludselig ikke se TV på min iPad med YouSee Play appennogen der kan hjælpe
Jubiii !!! tak for den nye version 0.1.5og tak til @Louise for god service og gode råd. Tryk på smart hub (hus ikonet) giver ikke længere sort skærm, hvis man i forvejen så en udsendelse via YouSee play. Nej da : til gengæld vises preview billederne nu opdateret OG med adgang til venstre menuen, så man kan få adgang til TV-guiden (program oversigten). Herligt. Jeg har heller ikke (endnu da) oplevet at knap-teksterne bliver vist med programmør engelsk.Og - måske har man også fået rettet fejlen ved “jitter” i datastrømmen. I går frøs billedet i et par sekunder, hvorefter udsendelse fortsatte - uden at jeg skulle trykke “se live tv” igen. Som den besværlige kunde jeg er, så har jeg dog stadig et ønske. En ting er, at preview billederne - når man trykker på home ikonet - åbenbart vises i rækkefølge bestemt af hvor mange der p.t. ser de forskellige programmer; men når man når helt ud til højre, til “vis alle” så ville det være rart hvis den totale oversigt altid blev vist i samme rækkefølg
Kære YouSeeDen nye TV app er elendig. Der er noget med cachen - den går i hak og kører i ring, så man er nødt til at starte forfra. Ofte er billedet grynet og står uskarpt længe. Alt for længe. Og TV guiden - den spiller ikke når man med TV fjernbetjeningen kører ned af listen - den hopper rundt i billedet og holder ikke tidslinjen centralt i midten af skærmen. Hvornår tænker i problemet er løst?
Kan jeg få adgang til at tilslutte mere end 5 enheder på TV?
Kunde nr xxxxxxxxx. Har aldrig været kunde andre steder. Jeg er meget skuffet over jeres behandling af mig. I har opfordret os til at få installeret fiber og lovede højt og helligt at i sørgede for alt. Sletning af gl aftale. Vi har nu betalt for to bredbånd i mere end et år, og nu siger i, at der kun kan refunderes betaling for 6 mdr. Det har aldrig før været nødvendigt at tjekke jeres regninger….som altid var i orden. Det er det åbenbart nu. Det vil klæde jer at refundere de penge, vil har betalt for meget siden februar sidste år. Det er jer, der har lavet fejlen. Insisterer på at alle pengene blir refunderet. I HAR LAVET FEJLEN. VH Ingrid Redigeret af moderator: fjernet kontonummer
Yousee streamer fjernbetjening virker ikke ordenligt når man trykker på p+ og p- og nummerne 1-9.Har resettet fjernbetjening og streamer flere gange, også virker den fint i 1 time, men efter 1 time ca. så kan man ikke skifte programmer, når man trykker på kanalvælgeren eller nummerene så starten den et eller andet tilfældigt program forfra.Er det et kendt problem?Og er det noget i arbejder på at forbedre?Da jeg betaler abonnement på yousee streamer synes jeg at den funktion bare skulle virke, havde yousee grundpakke før og blev rådet til at skifte til yousee play.Lidt trælst man så får noget der ikke virker ordenligt, plus at jeg betaler mere end jeg gjorde før.
Mit LG tv C1 er begyndt at gå på pauseskærm cirka hvert 30 minut. Det er super irriterende. Hvad kan jeg gøre?
har glemt min pin kode til tlf, og skal logge på mit yousee men der skal jeg bruge mitid ( som jo er på tlf) så hvordan logger jeg på mit yousee uden mitid?
Har nogen kendskab til, om der er planer om at gøre YouSee Musk tilgængelig i Android Automotive, der jo bliver styresystem i flere og flere biler (Polestar, Volvo, Renault mv) ?
Jeg har 4 bokse, de 3 af dem er opdateret til den nye version, men efter opdatering kan de ikke længere få netværksforbindelse, de skriver de er forbundet men internet virker ikke. Under avanceret info kan jeg se boksen ikke får noge ip-adresse. Dns adresserne får den godt nok fra dhcp serveren men ikke nogen ip-adresse.hvad gør jeg med de bokse? Jeg kan ikke komme ind i menuen og nulstille, og det er ligemeget om jeg prøver med kabel eller trådløst.kan boksene byttes til nogle der er opdateret og testet?
HeJ;Jeg undrer mig over hvorfor nogle musiknumre ikke længere kan afspilles? PÅ “Spørgsmål og Svar”-siden står der at musiknumre der ikke er givet rettighed til fra pladeselskaberne vil blive fjernet fra YouSee musik. Mit spørgsmål går på numre, der kan fremsøges - men app’en melder bare “Sangen kunne ikke afspilles”. Er det pga manglende rettigheder?
Opret dit eget indlæg eller besøg vores hjælpeunivers.
Det er ikke tilladt at skrive personlige oplysninger på YouSee forum.
Kasper - ModeratorLouise - ModeratorCaroline - ModeratorKevin - Administrator
Har du allerede en konto? Log ind
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Beklager, vi tjekker stadig denne fils indhold for at sikre at den er sikker at downloade. Prøv venligst igen om et par minutter.
Beklager, vores virusscanner har bemærket at denne fil ikke er sikker at downloade.