Vi oplever løbende at vores kunder modtager falske sms´er eller phishing mails.
Vi vil gerne klæde dig bedst muligt på, så du ikke risikere at blive snydt af en af disse beskeder, så derfor har vi lavet en artikel som kan hjælpe dig.
Hej,Hvor kan man få oplyst om ens IP-adresse er blokeret i TDC/Yosee’s system?Jeg tror faktisk det er gunden til jeg ikke kan benytte Outlook for at komme i forbindelse med min WEB-mail, men hele tiden skal gå via WEB-mailen for at kunne sende (eller slå WiFi fra)
Jeg har bredbånd på COAX, og til tider har jeg 1 GB upload hvilket ødelægger ret meget. Desuden kan jeg stort set ikke arbejde hjemmefra, da min VPN forbindelse ind til arbejdet næsten vil noget som helst.Jeg har tidligere kunne løse disse problemer med hhv et hardware reset og vha optimere via hjemmesiden. Men nu får jeg at vide at jeg hhv. ikke er online? Som I kan se på billedet, så er jeg fint online så det undrer mig meget at jeg hverken kan ændre netværksnavn, eller optimere via hjemmesiden længere?Det skal siges at jeg har downloaded jeres app, som også ligeså fint fortæller mig at ting har været online, og ellers ikke vil noget som helst - jeg kan ikke oprette familiemedlemmer, jeg kan ikke se netværkstilstand (fordi det er jo offline), MEN jeg kan lige så fint sige nej tak til en booster hver eneste gang jeg logger ind.Jeg troede YouSee var et forholdsvis godt, solidt firma, så jeg undrer mig meget over sådan nogle løsninger? Det er ret dyrt at betale 290 kroner om måneden fo
Nu har jeg - igen, igen - problemer med at slette optagne programmer, og får - igen, igen - denne misvisende fejlmeddelelse : “Det er desværre ikke muligt at optage denne udsendelse - 404-X-PVR”… Jeg har oplevet samme fejl før, men har i nogen tid været den foruden …Kan man gøre andet end det, jeg allerede har gjort:Genstart og sluk/tænd på den lille knap bag på YS-4000 modemet … ?
hvorfor kan man ikke se sæson 1 af yellowjackets på skyshowtime?
Jeg har modtaget 3 simkort til Vildtkamera, nu kan jeg ikke få kortene og kameraer til at fungerer sammen, de har ellers fungeret upåklageligt ved det tidligere selskab. Men på grund af tdc (eu) beslutning er jeg flytte til YouSee fra Greentel. Nu mangler jeg oplysningerne URL(MMSC) samt Gateway(proxy) og Port ??? Er frustreret
Hos TDC erhverv er der en funktion der hedder *99 for resette telsvarer beskeder, er der en tilsvarende hos Yousee?
Jeg har YS4000 box, der tidligere dels forsynede en hovedskærm dels to andre TV på vores interne netværk (parcelhus) med YouSee kanaler. Efter overgang til Bland Selv kan jeg alene se YouSee på hovedskærm. Jeg kan ikke finde/geninstallere kanaler på mine to andre TV på netværket (intet hardware er ændret iøvrigt). Jeg er løbet tør for ideer - så hjælp….
Har I flere år kunnet sende fra iPad og iPhone. Men kan ikke længere. Får besked om, at der er lagt kopi i udbakken. Der står også at modtageren “xxx” blev afvist af serveren, fordi den ikke tillader relativt-forsendelser. Mærkeligt. Og det bliver mere mærkeligt af “xx” er min egen mailadresse som jo ikke er noget modtager. Alle indstillinger er så vidt jeg kan se som de skal være, og er ikke ændret. Kan sende fra stationær pc med mailadressen og fra webmail. Hvad kan hjælpe?
Jeg ser tv via Apple tv og har ellers stort glæde af tv guiden - men den er pludselig Tom - der er kun oversigt over kanaler og klokkeslet - men ingen udsendelser fremgår nu af oversigten ?der er pludselig dukket et symbol op over tv guide “🤍” - som jeg ikke har bemærket før
Har de sidste par dage været ude for at de sidste minutter mangler i en optagelse. Der er ingen mulighed for at sætte boksen en Ys5000 til at optage ekstra efter udsendelsen slutter.Det man kan gøre er at optage udsendelsen der sendes efter så kan det man mangler ses der. Men er der nogen der kender andre løsninger. Det er ikke fordi udsendelserne var forsinkede.
Hvordan for jeg mere end 2 enheder på streaming?MVH Jesper
efter at have fået jeres nye opdatering på min mail, har jeg 3 problemer.når jeg vil åbne en mail, ser jeg at der uopfordret bliver sendt en mail over i papirkurven ? når jeg åbner en mail springer den hveranden mail over ? dette sker mange gange dagligt ? jeg jeg læser min mail bruger jeg læseruden til højre, men mange af mine mails åbner på hele siden ?
Hej, det er hverken muligt at spole 30 sekunder ad gangen, eller spole ved at “rykke” på programmet. Bare det at man pauser medfører at programmet starter forfra. Har I nogen løsninger på problemerne? Hvis nej, hvornår fikser I disse fejl? vh. Boas
Når jeg forsøger at se programmer, jeg har optaget, på tv.yousee.dk, er det kun et begrænset udvalg, der vises på Min side, og opsætningen ser helt anderledes ud end på tv med boks eller på tablet. Det er desuden ikke muligt at slette i udsendelser. Nogen, der har bud på en løsning/link til tråd med løsning? Problemet er ikke nyt, men melder sig hver gang, vi forsøger at se tv på vores pc’er.
Det er ikke tilladt at skrive personlige oplysninger på YouSee forum.
Opret dit eget indlæg eller besøg vores hjælpeunivers.
Kasper - ModeratorÖzcan - ModeratorLouise - ModeratorCaroline - ModeratorKatja - ModeratorKevin - Administrator
Har du allerede en konto? Log ind
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Beklager, vi tjekker stadig denne fils indhold for at sikre at den er sikker at downloade. Prøv venligst igen om et par minutter.
Beklager, vores virusscanner har bemærket at denne fil ikke er sikker at downloade.