Vi oplever løbende at vores kunder modtager falske sms´er eller phishing mails.
Vi vil gerne klæde dig bedst muligt på, så du ikke risikere at blive snydt af en af disse beskeder, så derfor har vi lavet en artikel som kan hjælpe dig.
Efter den sidste opdatering med et nyt layout er det sket flere gange, at jeg ikke kan afspille optagne programmer. Der kommer kortvarigt en oplysning i øverste højre hjørne, hvor der står:(player.aamp.20.2)Dernæst står der: ”Prøv evt. at genstarte TV-boksen”, hvilket slet ikke løser problemet.Problemerne eksisterede ikke under den gamle opsætning. Hvorfor er tingene ikke ordentligt testet før man gennemfører omfattende ændringer på noget, som ellers fungerer nogenlunde?
Efter opdatering til tv boks er den virkelig blivet ringere. Kan se der er mange der deler samme mening.Tv kanaler hakker når man skifter. Lyden forsvinder en gang imellem ved skift af kanal.Tv guiden var langt bedre før med den grønne streg der køre. Meget forvirrende nu.Håber det bliver lavet.Var meget bedre før.
Vi døjer med at lydstyrken på vores Yousee Streamer er meget lav. Hvordan kan det justeres og forbedres?
Goddag, Jeg har i nogle dage oplevet at jeg ikke længere kan afspille “Rotting in Vain” af Korn. Jeg får beskeden “Sangen kunne ikke afspilles”. Dette sker på både web og appen og på forskellige enheder. Har prøvet af logge af og på. Slettet lokal cachen på både app og web. Men det sker stadig. De andre sange fra albummet kan sagtens spilles, så jeg tror ikke det fordi rettighederne er udløbet.Men jeg så en anden tråd med lignende problemer, hvor fejlen blev fixet. Så ville høre om det er det samme der sker her?
Når jeg går ind på TV-guiden på Yousee Play på et Sony Android TV for at se en igangværende udsendelse forfra, er tiden til at aktivere "Start forfra" efter min mening alt for kort! Er det ikke muligt at forlænge den til f . eks. to sekunder?
Jeg har en YouSee Streamer og har de sidste 6 uger optaget noget serie. Nu ville jeg se det, men får følgende fejl: Vi oplever en fejl med at hente data error code 5002 error unklown program with id 507053004Hvad kan jeg gøre for at kunne se optagelserne?
HejMin svigermor får efter 10-50 minutter flg. besked fra YouSee webmail klient programmet:Din session er desværre udløbet. Log ind for at fortsætte.Det er nyt - hvordan kan det fikses? VhHenrik Jarnit
Jeg havde engang sikkerhedspakken installeret på mine enheder - det virker ikke længere.. Kan forstå at sikkerheden nu sidder direkte i routeren, min router er ret gammel “fast 3686”, så er i tvivl om jeg overhovedet er beskyttet. Jeg ville også gerne fortsætte med at have sikkerhedspakken på mine enheder, men mine licenser er forsvundet fra “mit yousee - bredbånd” Nogen der kan hjælpe med info - pft
Har fået nyt modem da 5 ghz netværksdelen jvfr teknikker var stået af i det gamle. Forsøger at få vores YouSee tv boks til at connecte men bliver ved med at sige at den ikke finder noget netværk, selvom vi også trykker på senderen på modem. Har forsøgt at kable op, men når kablet tages ud mens man er i ndstillinger er det som om at boksen ikke kan identificere fjernelse af kablet, hvilket den ellers fortæller på skærmen. Har forsøgt med slukning af boks og modem og opstart et ad gangen. Har forsøgt med at gå tilbage til fabriksindstillinger.Kan der mon alligevel være noget galt i tv boksen? Gode råd om rækkefølge til genstart af det hele.
Yousee app virke ikke på Android Sony tv streamingman kan fin hente film og serie men når man vælger tv så kommer der følgende fejl “vi oplever en fejl med at hente data(failed resolution of ljava/time/format/datetimefomatter )træls med træls på med alle de fejl i appen
Hvor længe skal vi forvente der går inden at I har fejlrettet i Appen, således at det også virker på Samsung TV. Nogen dage virker appen og andre dage ikke. Jeres beskrivelse med at holde returknappen nede i 3 sekunder det virker ikke, i hvert fald ikke på mit TV.
Der er nu gået 1 måned siden fejl forsøgt løst uden resultatfejlmelding 0x800401f Fejl i send og modtag Hvad sker der?
Opret dit eget indlæg eller besøg vores hjælpeunivers.
Det er ikke tilladt at skrive personlige oplysninger på YouSee forum.
Kasper - ModeratorLouise - ModeratorCaroline - ModeratorKevin - Administrator
Har du allerede en konto? Log ind
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Beklager, vi tjekker stadig denne fils indhold for at sikre at den er sikker at downloade. Prøv venligst igen om et par minutter.
Beklager, vores virusscanner har bemærket at denne fil ikke er sikker at downloade.