Vi oplever løbende at vores kunder modtager falske sms´er eller phishing mails.
Vi vil gerne klæde dig bedst muligt på, så du ikke risikere at blive snydt af en af disse beskeder, så derfor har vi lavet en artikel som kan hjælpe dig.
Så oplever vi det igen, at yousee play appen ikke virker på nyt Samsung TV.Både tirsdag og torsdag aften viser den: youse play app indlæser, i ca. 3 sekunder hvorefter der intet sker. Har også oplevet det tidligere, men der kunne det afhjælpes hvis man trak stikket ud og satte det i igen. Det har desværre ikke været tilfældet i denne uge. Der var bare sort skærm. Det har nu været et problem i flere måneder, og det ser ikke ud til at Yousee kan/vil løse det, så nogen der kan anbefale anden troværdig udbyder? min tålmodighed er sluppet op.
Jeg kan se det fulde indhold af TV2 Play gennem Yousee Play APP’en på min telefon og streame det via Chromecast, men kan kun se udvalgt indhold via min Humax YS-4000 TV-boks.Hvordan får man det fulde indhold via TV-boksen?Betalingen for TV2 play går jo igennem Yousee.
Yousee streamer fjernbetjening virker ikke ordenligt når man trykker på p+ og p- og nummerne 1-9.Har resettet fjernbetjening og streamer flere gange, også virker den fint i 1 time, men efter 1 time ca. så kan man ikke skifte programmer, når man trykker på kanalvælgeren eller nummerene så starten den et eller andet tilfældigt program forfra.Er det et kendt problem?Og er det noget i arbejder på at forbedre?Da jeg betaler abonnement på yousee streamer synes jeg at den funktion bare skulle virke, havde yousee grundpakke før og blev rådet til at skifte til yousee play.Lidt trælst man så får noget der ikke virker ordenligt, plus at jeg betaler mere end jeg gjorde før.
Jeg har fået udvidet mit abonnement til 1000 GB og fået en Mesh node.Men jeg kan ikke finde en vejledning på at installerer den mod den Segemcom 3890 routeren som jeg har have i mange år.Er der nogen som har et quick-fix for det ?
Kære YouSeeDen nye TV app er elendig. Der er noget med cachen - den går i hak og kører i ring, så man er nødt til at starte forfra. Ofte er billedet grynet og står uskarpt længe. Alt for længe. Og TV guiden - den spiller ikke når man med TV fjernbetjeningen kører ned af listen - den hopper rundt i billedet og holder ikke tidslinjen centralt i midten af skærmen. Hvornår tænker i problemet er løst?
Hejsajeg kan pludselig ikke se TV på min iPad med YouSee Play appennogen der kan hjælpe
Kunde nr xxxxxxxxx. Har aldrig været kunde andre steder. Jeg er meget skuffet over jeres behandling af mig. I har opfordret os til at få installeret fiber og lovede højt og helligt at i sørgede for alt. Sletning af gl aftale. Vi har nu betalt for to bredbånd i mere end et år, og nu siger i, at der kun kan refunderes betaling for 6 mdr. Det har aldrig før været nødvendigt at tjekke jeres regninger….som altid var i orden. Det er det åbenbart nu. Det vil klæde jer at refundere de penge, vil har betalt for meget siden februar sidste år. Det er jer, der har lavet fejlen. Insisterer på at alle pengene blir refunderet. I HAR LAVET FEJLEN. VH Ingrid Redigeret af moderator: fjernet kontonummer
Jubiii !!! tak for den nye version 0.1.5og tak til @Louise for god service og gode råd. Tryk på smart hub (hus ikonet) giver ikke længere sort skærm, hvis man i forvejen så en udsendelse via YouSee play. Nej da : til gengæld vises preview billederne nu opdateret OG med adgang til venstre menuen, så man kan få adgang til TV-guiden (program oversigten). Herligt. Jeg har heller ikke (endnu da) oplevet at knap-teksterne bliver vist med programmør engelsk.Og - måske har man også fået rettet fejlen ved “jitter” i datastrømmen. I går frøs billedet i et par sekunder, hvorefter udsendelse fortsatte - uden at jeg skulle trykke “se live tv” igen. Som den besværlige kunde jeg er, så har jeg dog stadig et ønske. En ting er, at preview billederne - når man trykker på home ikonet - åbenbart vises i rækkefølge bestemt af hvor mange der p.t. ser de forskellige programmer; men når man når helt ud til højre, til “vis alle” så ville det være rart hvis den totale oversigt altid blev vist i samme rækkefølg
Kan jeg få adgang til at tilslutte mere end 5 enheder på TV?
Mit LG tv C1 er begyndt at gå på pauseskærm cirka hvert 30 minut. Det er super irriterende. Hvad kan jeg gøre?
har glemt min pin kode til tlf, og skal logge på mit yousee men der skal jeg bruge mitid ( som jo er på tlf) så hvordan logger jeg på mit yousee uden mitid?
Opret dit eget indlæg eller besøg vores hjælpeunivers.
Det er ikke tilladt at skrive personlige oplysninger på YouSee forum.
Kasper - ModeratorLouise - ModeratorCaroline - ModeratorKevin - Administrator
Har du allerede en konto? Log ind
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Beklager, vi tjekker stadig denne fils indhold for at sikre at den er sikker at downloade. Prøv venligst igen om et par minutter.
Beklager, vores virusscanner har bemærket at denne fil ikke er sikker at downloade.