Spørgsmål

Yousee app virker igen ikke på nyt Samsung tv.


Badge

Så oplever vi det igen, at yousee play appen ikke virker på nyt Samsung TV.

Både tirsdag og torsdag aften viser den: youse play app indlæser, i ca. 3 sekunder hvorefter der intet sker. Har også oplevet det tidligere, men der kunne det afhjælpes hvis man trak stikket ud og satte det i igen.  Det har desværre ikke været tilfældet i denne uge. Der var bare sort skærm.    

Det har nu været et problem i flere måneder, og det ser ikke ud til at Yousee kan/vil løse det, så nogen der kan anbefale anden troværdig udbyder? min tålmodighed er sluppet op.


8 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Trøjborg 

Først og fremmest, så er jeg af at høre, at I oplever problemer. 

Når den sorte skærm kommer, har I så prøvet at trykke på tilbageknappen i cirka 3 sekunder? Så lukker appen helt ned, og bør kunne åbnes igen, uden sort skærm. 

Hvis ikke I har prøvet det, må du gerne forsøge og melde tilbage. Nogle oplever at appen skal geninstalleres før det virker, men ifølge vores udviklere - og Samsung selv - så skal det her med tilbageknappen virke. 

Badge

Ja, det har jeg prøvet masser af gange. Vi har prøvet at slukke TV’et. trække stikket ud, vente en halv time. Det har ikke virket i denne uge, det har det tidligere. Men det virker dagen efter om morgenen. Virker nu. 

Jeg prøver at afinstallere og geninstallerer. Hvis ikke det virker denne gang, så tror jeg at vi må opsige vores aftale..  

Omdømme 6
Badge +8

Det er noget der arbejdes på en løsning på i samarbejde med Samsung, men der er desværre ikke nogen tidshorisont. 

Det undrer mig dog, at det med tilbageknappen ikke virker - du er ikke den eneste der oplever det, men uanset hvordan vi tester så kan vi ikke genskabe at det ikke virker med den knap. Jeg har gjort den ansvarlige afdeling opmærksom på, at der er nogen her på forum der oplever at den løsning altså ikke virker. 

Vend gerne tilbage hvis problemet fortsætter. 

Fik nyt Samsung tv installeret i går. You See PLAY fungerede ligesom alle andre apps jeg installerede. I dag virker You See PLAY ikke. Sort skærm. Har prøvet alle forslag, men uanset hvad kun sort skærm.

Omdømme 7
Badge +9

Jeg vil anbefale at gøre, som mig hold det enkelt. Få et TV med det bedste billede og lyd som du har råd til. Glem alt om smarte funktioner, da den software, der er indbygget i tv'er, er meget forenklet på grund af begrænsninger af hukommelse og hastighed for det. Køb i stedet en Google TV enhed eller tilsvarende og man kan installere alle de apps, der ønskes. Sådanne Android TV enheder må nok anses for værende det mest stabile.

Min yousee play app dur heller ikke. Sort skærm. Vi har prøvet tilbage knap 3 sek. Og trukket stikket osv. Fjernsyn ca 3 uger gammelt 😔👎

Ja, køb en Google chromecast med Google tv og download app dér. Så garanterer jeg at det fungerer, for det er lige dét jeg har gjort og det fungerer upåklageligt. Også med andre tv apps. 

Omdømme 7
Badge +9

Ja, jeg her i mange år brugt en extern Android TV enhed, jeg køber ikke TVer der er videre smarte, kvaliteten er det vigtigste. Der er alt for mange problemer med de TVer der sælges flest af, Samsung og LG. Der høres ikke meget til dem der bruger en extern Android platform, det kan der jo kun være en god grund til.

Besvar