Spørgsmål

Sløj tv boks efter opdatering


Omdømme 1
Badge

Efter opdatering til tv boks er den virkelig blivet ringere. 

Kan se der er mange der deler samme mening.

Tv kanaler hakker når man skifter. 

Lyden forsvinder en gang imellem ved skift af kanal.

Tv guiden var langt bedre før med den grønne streg der køre. Meget forvirrende nu.

Håber det bliver lavet.

Var meget bedre før.


17 Kommentarer

Omdømme 1
Badge

Fuldstændig enig. 
Den virker ok på skift af kanaler, men er helt håbløs til samtlige streamtjenester, som skulle forestille at være indbygget i boksen. 
Ekstrem langsom og hakkende.

Er det ikke muligt at sætte boksen tilbage til tilstanden før opdateringen?

Omdømme 7
Badge +9

Der er skrevet nogle gange i diverse tråde, opdatering kan ikke rulles tilbage.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @kaagren


Det problem du nævner med hakkende billede og manglende lyd ved kanalskift er generelt, og vi arbejder på at få det løst - lige nu kan jeg desværre ikke give en tidshorisont.

Ifht. TV-guiden, skulle der også være nogle rettelser på vej, men så vidt vi er orienteret vil der ikke være de store ændringer ifht. udseendet.

Jeg beklager ulejligheden mange gange. ​​​​​​

Omdømme 6
Badge +4

Så er der gået en måned mere (eller 5 mdr. siden opdateringen kom). Og hvad er der så sket? Ikke ret meget!

Der er stadig problemer med lyden og pixelering ved kanalskift (i stigende grad)!

Tillige også frysninger ved kanalskift en gang imellem!

Stadig ingen mulighed for at vælge lavt strømforbrug !

Plus alle de øvrige problemer, som bl a. gælder for udseendet og manglende muligheder ift. før opdateringen!

Altså - hvad med at få skiftet ud til nogle dygtigere programmører og andre i teknik afdelingen. Så der snart sker noget og boksen virker ordentligt igen! Der er altså gået 5 mdr !!!

Ved godt at der er 5 dage tilbage, så venter spændt på den af Louise lovede nye opdatering her i april!

Mvh.

Omdømme 1
Badge

Helt enig. Vi står med en meget ringere TV boks efter opdateringerne!! 
virker bestemt ikke som om at YouSee tager det seriøst. 
For min skyld måtte de godt give os den gamle version tilbage.

Omdømme 6
Badge +8

Hej @bentzin og @Babsulino1 

Opdateringen fra april er ved at blive sendt ud - men bliver ikke sendt ud på alle bokse på én gang. De første bokse fik opdateringen 18/4, og de sidste har den d. 30/4. 

Den opdatering der kommer retter blandt andet fejlen med manglende lyd ved kanalskift, og den gør det også igen muligt at sætte boksen til lavt strømforbrug. 

Omdømme 6
Badge +4

Tjah - den lovede opdatering i april er stadigvæk ikke dukket op (vi er nu i maj måned!

Problemet med lydproblemer og pixeleleringer ved kanalskift er blevet endnu værre. Så se nu, at få gjort noget ved det. Isf. at holde os hen med snak, som ikke holder alligevel! 😠

Virkelig utroligt, at et så stort firma har så ringe folk ansat til, at løse de problemer som de selv har skabt. 🤔

Der er nu gået mere end 5 mdr. !!!!!!!

Mvh. og håb om, at det snart er en funktionel boks, vi brugere kan bruge uden irriterende fejl.

Omdømme 1
Badge

Jeg er fuldstændig enig og vil samtidigt gerne rette et tillægsspørgsmål til YS:

Os der kører med mobilt bredbånd, skal vi bare regne med at vi ikke kan bruge TV boksen fremover til andet end at se live TV?

 

Omdømme 6
Badge +4

Så er der kommet en ny opdatering til YS4000 boksen - 4.56.2

Det virker indtil videre, at problemet med lyd og pixelering ved kanalskift er blevet løst.👍

Men lavt strømforbrug er stadigvæk ikke muligt at vælge i indstillinger.☹️

Så må vi se hvor lang tid der går, før det bliver løst.🤔

Mvh.

Badge +1

Det kan godt være at en opdatering har løst nogle problemer, men hvad så med de nye problemer den skaber??

Når man ser tidsforskudt tv, stopper den pludselig og går videre til live TV med en uforståelig besked i højre hjørne, der forsvinder med det samme.

Ligeledes kommer der hver dag besked om, at der mangler forbindelse til internet. Det betyder, at det er nødvendigt at genstarte boksen for at se oversigt over programmer og se optagede programmer.

Det må da snart være på sin plads, at vi der bliver ved med at være kunder hos Yousee får en kompensation, for vi får helt klart ikke den vare, vi betaler for!!

Og kunne vi så ikke få besked om, at der er blevet installeret en opdatering - så ved man da, hvorfor så meget pludselig ikke fungerer. 

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Inge1 

Jeg håber, at du kan nå at fange og notere fejlbeskeden til os, så må vi undersøge det nærmere og evt. få oprettet en sag på det til vores eksperter. 

Er din tv-boks på kabel eller trådløst netværk i øvrigt?

Omdømme 1
Badge

Hej @Inge1 

Jeg håber, at du kan nå at fange og notere fejlbeskeden til os, så må vi undersøge det nærmere og evt. få oprettet en sag på det til vores eksperter. 

Er din tv-boks på kabel eller trådløst netværk i øvrigt?

Kasper, vil du ikke også svare på mit spørgsmål lidt højere oppe i denne tråd?

Boksen er værdiløs til andet end live tv, når man har mobilt bredbånd.

Badge +1

Hej Kasper,

Min tv-boks er på kabel.

 

 

Omdømme 6
Badge +8

Så er der kommet en ny opdatering til YS4000 boksen - 4.56.2

Det virker indtil videre, at problemet med lyd og pixelering ved kanalskift er blevet løst.👍

Men lavt strømforbrug er stadigvæk ikke muligt at vælge i indstillinger.☹️

Så må vi se hvor lang tid der går, før det bliver løst.🤔

Mvh.


Jeg er glad for, at du nu har fået den nye opdatering. 

Det er korrekt at det ikke er muligt at sætte i lav strømbesparelse lige nu, men det er aktiveret i opdateringen - der er bare lige noget der skal finpudses på funktionen før vi åbner op for den. Så forhåbentlig går der ikke lang tid. 
 

Omdømme 6
Badge +8

Hej Kasper,

Min tv-boks er på kabel.

 

 


Jeg sender dig lige en privatbesked, så vi kan få kigget nærmere på det. 
 

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Inge1 

Jeg håber, at du kan nå at fange og notere fejlbeskeden til os, så må vi undersøge det nærmere og evt. få oprettet en sag på det til vores eksperter. 

Er din tv-boks på kabel eller trådløst netværk i øvrigt?

Kasper, vil du ikke også svare på mit spørgsmål lidt højere oppe i denne tråd?

Boksen er værdiløs til andet end live tv, når man har mobilt bredbånd.


Hej @Babsulino1 

Vi anbefaler ikke at man bruger mobilt bredbånd, og kan derfor heller ikke garantere at det virker. Derfor er det nok lidt begrænset hvad vi kan gøre, i dit tilfælde. 

Har du prøvet at tage en hastighedstest på f.eks. en telefon, i nærheden af boksen? 

Omdømme 7
Badge +9

Har også haft prøvet mobilt bredbånd, det var ikke lykken, det var for ustabilt, svingende meget i hastighed, og ofte ikke nok til 4K streaming, nu haves der Fiber.

Besvar