Svar

Kanalsortering


Badge

Hvorfor kan man kun kanalsortere streamingtjenester på de første 10 kanaler på den nye app, og hvorfor slår kanalsorteringen ikke igennem på enten app eller TV. 

icon

Bedste svar af Louise 3 May 2024, 09:07

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

Når de enkelte enheder er synkroniseret, (samme log In, samme konto), så skulle kanalerne gerne ligge ens på alle når de er sorteret.

Badge

Ja, det gjorde den også før opdateringen, men ikke mere. Når jeg laver sorteringen evt på iPad eller pc, virker sorteringen ikke. Jeg kan ligeledes ikke sortere flowtv, men har kun muligheden for at sortere de første 10 pladser, og kan kun vælge mellem streamingkanaler. I øvrigt er det voldsomt irriterende, at man ikke kan fortsætte en series afsnit fra det ene afsnit til det næste, men man skal ud i menuen og vælge næste afsnit 😵‍💫

Omdømme 6
Badge +8

Hej @Erling Hjort 

Der blev sendt en ny opdatering ud i går, som hedder 0.1.10 - har du opdateret til denne? 

Der er ikke meldt ud at der skulle være nogle rettelser i, ifht. det du skriver - men mig bekendt er det heller ikke konstateret som en fejl pt. Jeg vil blot gerne lige sikre mig, at du har den nyeste opdatering inden jeg undersøger det nærmere. 

Der er forskel på kanalsortering mellem brug af TV-boks og brug af web/app. Bruges TV-boks (YS-4000) medtages alle streamingtjenester i kanalsorteringen, bruges web/app vises streamingtjenester ikke i sorteringen, og de placeres til sidst ved kanalsortering. Det har ikke betydning for TV-guiden ved brug af YouSee Play på web/app, hvor streamingtjenesterne ikke vises i TV-guiden, men det ødelægger placeringen af streamingtjenesterne ved brug af TV-guiden på TV-boksen (YS-4000).

Man bør derfor kun kanalsortere via TV-boksen. 

Der har for nylig været fejl i TV-boksens sortering, der har betydet at en foretaget sortering ikke blev gemt.

Badge

Tak for dit svar, vi har YS4000, men vi kan kun mulighed for at vælge 10 streamingkanaler under kanalsorteringen, andre kanaler vises ikke under sorteringen. Boksen genstartet flere gange uden resultat - dette er den værste af de fejl der er i GUIen.

Der må være en fejl i TV-boksen. Min boks YS-4000 (er opdateret til version 4.56.2) viser under kanalsorteringen samtlige kanaler og streamingtjenester som TV-guiden på boksen viser, og med identisk nummerering.

 

Badge

Hejsa, tak for dit svar. Her til morgen tændte jeg for TV, og der kom en meddelelse om en hel del kanaler var tilføjet. Nu kunne jeg også se alle kanaler under sorteringen, ligesom indholdet af kanalerne  også vistes under kanalvisningen, så nu er fruen i godt humør igen 🤗

Besvar