Vi oplever løbende at vores kunder modtager falske sms´er eller phishing mails.
Vi vil gerne klæde dig bedst muligt på, så du ikke risikere at blive snydt af en af disse beskeder, så derfor har vi lavet en artikel som kan hjælpe dig.
Hvorfor virker Tv-guide ikke mellem kl 3 og 6 om natten på Yousee streamer? jeg skrev også om dette problem i 2023. Hvorforfor har I ikke løst problemet endnu?
Hvorfor virker Tv-guide ikke mellem kl 3 og 6 om natten på Yousee streamer? Jeg tænker der er en fejl i software... fix det
Når jeg ser LIVE tv går udsendelsen i stå efter noget tid. Hvis jeg er “heldig”, kan der nogen gange gå helt op til 20-30 minutter, men typisk går der 5, 7, 10 minutter før udsendelsen standser og hakker i samme billedsekvens, indtil der en boks frem med teksten “Der er ingen internetforbindelse”, hvilket IKKE er korrekt.Det skal understreges, at det KUN er når vi ser LIVE tv der sker, og det har stået på fra dag 1, efter den nye app blev installeret (så tålmodigheden med Yousee er mildest talt ved at være noget tyndslidt). Har selvfølgelig af- og geninstalleret app’en et utal af gange, ligesom routeren har været slukket/tændt. Alt sammen uden nogen som helst virkning.I øjeblikket ser vi kun film/serier, da det er det eneste der ikke “går i hak”. Det er simpelthen ikke godt nok, at man som højt betalende kunde kan ende i denne situation pga. en ny app.Mit tv er et Samsung QE65Q95TATXXC købt (nyt) i august 2021. TVapp’en er version 0.1.5
Findes der en bruger manual til brugen af tekst TV (som man kan printe)?
Hej vores yousee streamer kan ikke starte op, den står bare og skriver starter op og kører i loop om og om igen, 2 forskellige TV, så fik jeg en menu frem boot menu, så kunne man ikke gører noget med fjernbetjeningen. Har prøvet alt , den kører bare i loop.
Efter at have opdateret Yousee Musik appen, er der pludseligt 4 specifikke numre på et album som ikke kan afspilles. Enten får jeg beskeden "Sangen kunne ikke afspilles" eller den springes simpelthen over.Det sjove ved det er at hvis jeg logger ud, kan jeg godt høre de 30 sekunder, men så snart jeg logger ind, virker det igen ikke..Har prøvet at fjerne og geninstallere app, men uden effekt. What to do?
Jeg opdagede den anden dag at Disney lå til 1 point så tilføjede den min blandselv, men vi skal login med en kode?? Og lig mærke til det er kun Disney ikke Disney+
Jeg kan ikke afspille DR radioprogrammer på min Argon net2 internetradio.
Hvorfor dælen er det nye Talylor Swift album ikke at finde på yousee musik?
Kære YouSeeDen nye TV app er elendig. Der er noget med cachen - den går i hak og kører i ring, så man er nødt til at starte forfra. Ofte er billedet grynet og står uskarpt længe. Alt for længe. Og TV guiden - den spiller ikke når man med TV fjernbetjeningen kører ned af listen - den hopper rundt i billedet og holder ikke tidslinjen centralt i midten af skærmen. Hvornår tænker i problemet er løst?
Efter diverse fejl med ny brugerflade mente youSee at jeg skulle have en ny TV-boks samt router, da man mente det kunne være min wifi-forbindelse, som iøvrigt ikke gav anledning til problemer. TV-boksen viste sig at være identisk med den, jeg nu har returneret til youSee, routeren var en ny model. Så godt så langt, men efter opstart har der vist sig endnu flere problemer end med den gamle, især er det utroligt irriterende at skulle anvende/blande såvel TV-boks fjernbetjeningen som TV’s egen for at få en bare nogenlunde anstændig lyd. De “gamle” fejl (opstået efter opdateringen af brugerfladen) er der stadig, blot er opdatering af især TV-oversigten blevet langsommere og fejlmeddelsen om at der er dårlig forbindelse til et HDMI-stik oftere (det er ikke tilfældet).For mig er der kun en morale, - den nye brugerflade er desværre så fyldt af fejl (i hvert fald på et LG smart TV), at det er højeste tid at denne brugerflade renses for fejl og opdateres, - eller at man væger at gå tilbage til
Så oplever vi det igen, at yousee play appen ikke virker på nyt Samsung TV.Både tirsdag og torsdag aften viser den: youse play app indlæser, i ca. 3 sekunder hvorefter der intet sker. Har også oplevet det tidligere, men der kunne det afhjælpes hvis man trak stikket ud og satte det i igen. Det har desværre ikke været tilfældet i denne uge. Der var bare sort skærm. Det har nu været et problem i flere måneder, og det ser ikke ud til at Yousee kan/vil løse det, så nogen der kan anbefale anden troværdig udbyder? min tålmodighed er sluppet op.
Opret dit eget indlæg eller besøg vores hjælpeunivers.
Det er ikke tilladt at skrive personlige oplysninger på YouSee forum.
Kasper - ModeratorLouise - ModeratorCaroline - ModeratorKevin - Administrator
Har du allerede en konto? Log ind
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Beklager, vi tjekker stadig denne fils indhold for at sikre at den er sikker at downloade. Prøv venligst igen om et par minutter.
Beklager, vores virusscanner har bemærket at denne fil ikke er sikker at downloade.